wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

BĄDŹ CZUJNY


KENNETH G. MCGEE

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2015, wydanie II

cena netto: 82.10 Twoja cena  78,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jak podbić rynek? Konsekwentnie realizować obraną strategię - powie jeden menedżer. Mieć najlepszych ludzi - doda drugi. Kolejny podkreśli, że liczy się technologia. Oczywiście każdy z nich ma trochę racji, ale nie są to jednak rzeczy najważniejsze. Umiejętne reagowanie na niespodziewane sytuacje i zdolność wykorzystywania nadarzających się okazji to właśnie klucz do sukcesu.

Wielu menedżerów nauczyło się żyć w tych niepewnych czasach, po prostu przyjmując, że tak musi być. Czy to właściwa postawa? Nie! Menedżer powinien wiedzieć, jak pozbyć się niepewności i wziąć przyszłość swojej pracy i fi rmy w swoje ręce.

Przypominasz sobie marki, które jeszcze kilka lat temu były na topie? Po wielu z nich słuch zaginął. Dlaczego? Zarządzający nie umieli reagować na rynkowe zmiany, a najczęściej ich nie dostrzegali. Nie popełniaj tego błędu!

Bądź czujny! pozwoli Ci pozbyć się niepewności oraz nauczyć się dostrzegać szanse wcześniej niż inni. Jest to kompleksowy podręcznik, dzięki któremu Ty i Twoja firma wypłyniecie na szerokie wody.

Autor przedstawia Czytelnikowi metody, które pozwalają odpowiednio monitorować rynek i wychwytywać informacje o pojawiających się szansach i zagrożeniach. Pokazuje, jak te dane wykorzystać w fi rmie.

Nie czekaj, aż inni zrobią coś za Ciebie! Bądź czujny! Wykorzystuj okazje!


Spis treści:

O autorze
str. 11

Podziękowania
str. 13

Wstęp: zawsze jest jakieś ostrzeżenie
str. 17

Więcej wiemy o stanie huraganów niż o stanie firm
str. 19

Dlaczego dopuszczamy do sytuacji zaskakujących?
str. 22

Jakie wyciągamy wnioski?
str. 25

Jakie korzyści może czerpać czytelnik z lektury tej książki
str. 30

Identyfikowanie informacji i uzasadnianie konieczności ich uzyskiwania w czasie rzeczywistym
str. 31

W dalszej części książki
str. 32

Część I
Koniec z zaskoczeniami w biznesie
str. 35

Rozdział 1. Przekuwanie katastrof w okazje biznesowe
str. 37

Przewidywanie teraźniejszości
str. 37

Wykrywanie okazji w czasie rzeczywistym
str. 39

Port docelowy
str. 41

Wartość informacji uzyskiwanych w czasie rzeczywistym
str. 43

Czas właściwy a czas rzeczywisty
str. 45

Okazja biznesowa a katastrofa
str. 49

Rozdział 2. Identyfikowanie właściwych informacji i uzasadnianie konieczności ich uzyskiwania w czasie rzeczywistym
str. 55

To, że można, nie oznacza, że trzeba
str. 57

Identyfikacja i uzasadnianie
str. 58

Strategiczny plan biznesowy korporacji
str. 72

Ściągawki
str. 72

Prognozy w dokumentach udostępnianych publicznie
str. 73

Część II.
Czas rzeczywisty w rzeczywistym świecie
str. 79

Rozdział 3. Zdarzenia zaskakujące: niedostrzeganie znaków ostrzegawczych
str. 81

WorldCom
str. 83

Zgodne szacunki zysków
str. 85

Zmiana reguł gry
str. 87

National Century Financial Enterprises
str. 89

Branża pasażerskiego transportu lotniczego
str. 92

Eliminacja zdarzeń zaskakujących
str. 98

Rozdział 4. Zdarzenia podejrzane: zbyt późne raportowanie
str. 101

Boeing
str. 103

Co się stało w firmie Boeing?
str. 105

Sears
str.. 111

Eliminacja zdarzeń podejrzanych
str. 115

Rozdział 5. Zdarzenia opanowane: bezbłędne identyfikowanie znaków ostrzegawczych
str. 117

Amberwood Homes
str. 119

Wet Seal, Inc
str. 123

Ford Motor Company
str. 126

Dresdner Kleinwort Wasserstein
str. 129

eBay
str. 134

Podsumowanie
str. 140

Część III.
Od wykrywania okazji w czasie rzeczywistym do przedsiębiorstwa działającego w czasie rzeczywistym
str. 141

Rozdział 6. Wdrożenie procedur wykrywania okazji w czasie rzeczywisty w całym przedsiębiorstwie
str. 143

Stawanie się przedsiębiorstwem działającym w czasie rzeczywistym 144

Etap 2: wdrożenie wykrywania okazji w czasie rzeczywistym w całym przedsiębiorstwie
str. 144

Etap 3: restrukturyzacja procesów w celu ulepszenia zdolności reagowania na zdarzenia.
str. 151

Krótka przestroga
str. 153

Kłopoty związane z przejściem od reagowania do wykrywania
str. 155

Wczesne ostrzeżenie
str. 157

W jaki sposób korporacja GM stała się przedsiębiorstwem działającym w czasie rzeczywistym
str. 160

Moc przedsiębiorstwa działającego w czasie rzeczywistym
str. 169

Podsumowanie
str. 172

Rozdział 7. Radzenie sobie z wyzwaniami związanymi z wdrożeniem wykrywania okazji w czasie rzeczywistym
str. 173

Nowe funkcje, nowe obowiązki
str. 175

Wyzwania dotyczące systemów IT
str. 176

Wyzwania dotyczące procesów
str. 178

Nowy dyrektor korporacyjny?
str. 191

Dyrektor generalny
str. 193

Dyrektor finansowy
str. 194

Dyrektor do spraw operacyjnych
str. 195

Dyrektor do spraw informatyki
str. 196

Inne kwestie dotyczące dyrektorów do spraw monitorowania
str. 197

Podsumowanie
str. 202

Rozdział 8. Przyszłość w świecie czasu rzeczywistego
str. 205

Cykl rozwoju trendów
str. 205

Faza sprawozdań finansowych
str. 208

Faza nowych procesów
str. 213

Faza całkowitej integracji
str. 223

Podsumowanie
str. 230

Podsumowanie: już czas
str. 231

Szok teraźniejszości
str. 232

Uwaga
str. 233

Indeks
str. 235


244 strony, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022