wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 52.00 49,40   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > wyszukiwanie > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

BADANIE ZAUFANIA DO ORGANIZACJI PROBLEMY METODOLOGICZNE


WIERZBIŃSKI J.

wydawnictwo: WN WZ UW, 2009, wydanie I

cena netto: 49.30 Twoja cena  46,84 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Globalizacja sprowokowała wielu specjalistów od zarządzania i ekonomii do prowadzenia/wykorzystywania wyników badań sondażowych - sięgają oni coraz częściej po narzędzia, które tradycyjnie wykorzystywane były przez socjologów.

Jest rzeczą zrozumiałą, że, będąc "nowicjuszami", czasem pokładają w nich nadmierne nadzieje, czasem zaś odwrotnie - nie wykorzystują w pełni ich możliwości, bywa że dają się zwieść artefaktom. Z tych właśnie powodów monografia ta jest poświęcona przede wszystkim metodologicznym problemom analiz takich badań.


Wprowadzenie
I. Cel pracy
II. Wykorzystywane zbiory danych
III. Omówienie poszczególnych rozdziałów monografii
IV. Lista często używanych skrótów

Rozdział 1. Zaufanie - definicje i pomiar
I. Czy zaufanie można zdefiniować?
II. Czy zaufanie można zmierzyć?
III. Badanie opinii respondentów na temat zaufania
IV. Operacjonalizacje
V. Budowanie wskaźników (indeksów złożonych)
VI. Skale pomiarowe
VII. Przykłady problemów z operacjonalizacją zaufania

Rozdział 2. Porównania międzynarodowe.
I. Polska na tle innych krajów
II. Problemy metodologiczne porównywania odpowiedzi zebranych w różnych krajach
III. Sposoby porównywania danych międzynarodowych

Rozdział 3. Problemy metodologiczne w analizach badań sondażowych
I. Klasyfikacja błędów
II. Sposób zbierania danych
III. Problem niekompletności danych
III. 1. Brakujący respondenci
III.2. Brakujące odpowiedzi
IV Przykłady problemów w porównaniu wyników badań sondażowych
IV.1. Lista instytucji
IV.2. Skala odpowiedzi
V Podmiotowe korelaty uchylania się od zajęcia stanowiska
V.1. Predyktory liczby odpowiedzi beztreściowych ("trudno powiedzieć")
V.2. Predyktory liczby odpowiedzi środkowych

Rozdział 4. Wpływ sposobu sformułowania pytania
I. Badanie 1. Eksperyment metodologiczny: PGSS
II. Badanie 2. Manipulacja eksperymentalna fokusem pytania i długością skali odpowiedzi
III. Badanie 3. Porównanie wpływu fokusu na danych PGSS i ISSP
IV Badanie 4. Porównanie czasów odpowiedzi
V Badanie 5. Preferencje respondentów
VI. Badanie 6. Przewidywanie zaufania za pomocą od typu pytania
VII. Podsumowanie

Rozdział 5. Podmiotowe uwarunkowania zaufania instytucjonalnego
I. Kontrolowanie zmiennych socjodemograficznych w badaniach sondażowych
I.1. Moderatory (modyfikatory)
I.2. Mediatory
II. Skorelowanie zmiennych socjodemograficznych
II.1. Przewidywanie wykształcenia respondenta
II.2. Porównania międzynarodowe
II.3. Przewidywanie sytuacji finansowej respondenta za pomocą jego wieku, płci i wykształcenia
III. Socjodemograficzne korelaty zaufania instytucjonalnego
IV Zmiana poziomu zaufania do instytucji w latach 2005-2008
V Inne korelaty zaufania instytucjonalnego
VI. Związek zaufania z postawą wobec transformacji systemowej
V2. Związek zaufania z udziałem w wyborach
V3. Związek zaufania z religijnością
V.4. Związek zaufania z poczuciem szczęścia
VI. Podsumowanie


258 stron, B5, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- ZARZĄDZANIE ZAUFANIEM W PRZEDSIĘBIORSTWIE
GRUDZEWSKI W.M.I INNI

- ZAUFANIE # 1
SPRENGER R.K.

- ZAUFANIE FUNDAMENT SPOŁECZEŃSTWA
SZTOMPKA P.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022