wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MARKETING CONCEPTS & STRATEGIES


FERRELL O.C. DIBB S. SIMKIN L. PRIDE W.M.

wydawnictwo: CENGAGE LEARNING, 2012, wydanie VI

cena netto: 355.74 Twoja cena  337,95 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing Concepts & Strategies (with CourseMate & EBook Access Card)


PART ONE - MARKETING DEFINED AND MARKETING IN CONTEXT

Chapter 1 - The Marketing Concept

Chapter 2 - Marketing Strategy and Understanding Competitors

Chapter 3 - The Marketing Environment

Chapter 4 - Marketing in International Markets and Globalisation

PART TWO - UNDERSTANDING AND TARGETING CUSTOMERS

Chapter 5 - Consumer Buying Behaviour

Chapter 6 - Business Markets and Business Buying Behaviour

Chapter 7 - Segmenting Markets and Customer Relationship Management

Chapter 8- Targeting and Positioning

Chapter 9 - Marketing Research

PART THREE - PRODUCT, BRANDING, PACKAGING AND SERVICE DECISIONS

Chapter 10 - Product Decisions

Chapter 11 - Branding and Packaging

Chapter 12 - Developing Products and Managing Product Portfolios

Chapter 13 - The Marketing of Services

PART FOUR - PLACE/DISTRIBUTION/MARKETING CHANNEL DECISIONS

Chapter 14 - Marketing Channels

Chapter 15 - Channel Players and Physical Distribution

PART FIVE - PROMOTION/MARKETING COMMUNICATION DECISIONS

Chapter 16 - An Overview of Marketing Communications

Chapter 17 - Advertising, Public Relations and Sponsorship

Chapter 18 - Sales Management, Sales Promotion, Direct Mail, the Internet and Direct Marketing

PART SIX - PRICING DECISIONS

Chapter 19 - Pricing

PART SEVEN - MANIPULATING THE MARKETING MIX

Chapter 20 - Modifying the Marketing Mix for Business Markets, Services and in International Marketing

PART EIGHT - MARKETING MANAGEMENT

Chapter 21 - Marketing Planning and Forecasting Sales Potential

Chapter 22 - Implementing Strategies, Internal Marketing Relationships and Measuring Performance

Chapter 23 - Responsible Marketing


320 pages, Paperback

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022