|
CONTROLLING CZ.2. INSTRUMENTY OD A DO Z ANALIZY OPERACYJNE I STRATEGIC
VOLLMUTH H.J. wydawnictwo: PLACET, 2000, wydanie II cena netto: 39.00 Twoja cena 37,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Zarządzanie nastawione na
rynek wymaga od pracowników większej elastyczności i zaangażowania. O tym, kto wygra w
walce z konkurencją, zadecyduje motywacja pracowników. Należy rozróżnić operatywne i
strategiczne instrumenty efektywnego sterowania przedsiębiorstwem. Dzięki wprowadzeniu
tych instrumentów dyrekcja przedsiębiorstwa uzyskuje lepszy obraz powiązań i
zależności w przedsiębiorstwie. Na podstawie szybszych, dokładniejszych i bardziej
wiarygodnych informacji można podejmować lepsze decyzje, gwarantujące byt
przedsiębiorstwa na czas dłuższy.
320 stron, miękka oprawa
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|