wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 35.00 33,25   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

STRATEGIE ZARZĄDZANIA CZ.2


PENC J.

wydawnictwo: PLACET, 1999, wydanie II

cena netto: 35.00 Twoja cena  33,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Systemowe warunki efektywnego gospodarowania w skali gospodarki narodowej i przedsiębiorstwa zgodnie z wymogami etyki i kryteriów racjonalności społecznej to zasadniczy obszar zainteresowań i działalności badawczej oraz dydaktycznej dra hab. JÓZEFA PENCA - profesora nadzwyczajnego w Politechnice Łódzkiej. W okresie trzydziestu lat pracy w Uniwersytecie Łódzkim i Politechnice Łódzkiej prof. J. Penc prowadził wielostronne badania nad czasem pracy i czasem wolnym, warunkami pracy i polityką racjonalnego zatrudnienia, polityką innowacyjną i ochrony środowiska w kontekście nowych wzorców myślenia o racjonalności gospodarowania. Prof. J. Penc jest autorem kilku książek i ponad 250 artykułów, a także aktywnym uczestnikiem licznych konferencji i sympozjów naukowych. Jest wieloletnim nauczycielem akademickim, wykładowcą na studiach menedżerskich i rozmaitych kursach kształcenia kadry kierowniczej przemysłu.

W drugiej części pracy znajdziecie Państwo przystępnie opisane zasady, sposoby budowy i wdrażania konkretnych strategii w poszczególne dziedziny działalności strategicznej firmy. Taki proces pozwala zwiększyć zdolność adaptacji przedsiębiorstwa do zmieniającego się i niepewnego otoczenia. Autor w szczególności prezentuje podejście strategiczne do takich dziedzin jak:

- marketing i jego wyzwania,

- kreowanie innowacji,

- gospodarowanie zasobami pracy,

- ochrona środowiska.

Właśnie powyższe dziedziny są w naszej praktyce zarządzania najważniejsze. Wymagają one ponownego odkrycia, przeformowania i zastosowania nowoczesnych rozwiązań odpowiadających potrzebom i warunkom, jakie narzuca gospodarka rynkowa.

W burzliwym zmieniającym się otoczeniu działania współczesnej firmy zawodzą gotowe recepty. Toteż książka takich recept nie daje. Jeśli chce się być menedżerem trzeba nie tylko przewidywać przyszłość, ale także ją tworzyć. Trzeba samodzielnie myśleć oraz odważnie i rozważnie działać mając wizję tego, czym firma chce i może się stać w przyszłości.

Książka ta nie jest podręcznikiem, lecz wykładem nowoczesnej filozofii zarządzania. Dostarcza ona wiedzy a nie wszechstronnej mądrości menedżerskiej, gdyż tej można nauczyć się tylko w działaniu, przeciwstawiając się zagrożeniom i wykorzystując szanse, jakie stwarza niepewne, ale zawsze fascynujące jutro. Warto się więc z nią zapoznać, by w konfrontacji z poglądami innych oraz posiadaną wiedzą i doświadczeniem stworzyć sobie własną teorię zarządzania przyszłością.

253 strony

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022