ZARZĄDZANIE DOSKONAŁE
KUC B. wydawnictwo: WYD.MENEDŻ.PTM, 2003, wydanie III cena netto: 54.00 Twoja cena 51,30 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Trzecie wydanie
Zarządzania doskonałego w stosunku do poprzednich uległo rozszerzeniu i
uaktualnieniu. Dodano nowy podtytuł: Poszukiwanie przenikliwości, który
wyjątkowo trafnie odzwierciedla tęsknoty i nadzieje na doskonałość w sferze
zarządzania.
Rozszerzono i zmodyfikowano
te rozdziały, których doniosłości dla współczesnego menedżera nie trzeba
tłumaczyć. Został wzbogacony portret współczesnego menedżera: obywatela świata i
przywódcy i na tym tle zarysowano wizje zarządzania dla przyszłości,
komplikującego się przez fakt coraz liczniejszych dylematów i sprzeczności, niestety,
czynnie obecnych w życiu społecznym i gospodarczym, a tym samym w każdej bez mała
organizacji.
Uaktualnianie książki
polega na dopełnieniu wcześniej nakreślonych wątków dotyczących zarówno świata
organizacji, jak i świata zarządzania. W pierwszym wydaniu pokazano wyścig o nowe
pojęcia i kategorie, przy pomocy których próbowano lepiej opisać i wyjaśnić
złożoność obu tych światów. Dominowała wówczas fascynacja takimi określeniami
jak: organizacja inteligentna, wirtualna, zwinna, przyszłościowa... W drugim
wydaniu zwrócono uwagę, że niektóre z nich są (były) pomysłami, bardziej niż
instrumentami. Trzeba przyznać, że mają one w dalszym ciągu swoich nieprzejednanych
zwolenników, nie zrażających się małą ich praktyczną użytecznością. Czas
pokazuje, że wiele z nich zaczyna podzielać los "nowomody", inne utrzymują
się na powierzchni, dzielnie walcząc o trwałe miejsce w historii zarządzania jako
dyscypliny naukowej.
538 stron
III rozszerzone i
uaktualnione wydanie poszerzono o kasetę VHS zatytułowaną Zarządzanie. Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- METODY ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA. TEORIA I PRAKTYKA PRACA ZBIOROWA POD RED. DUCHNIEWICZ S.
- PODSTAWY ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM. PRZEWONIK DO ĆWI KOWRYGO B. GÓRSKA-WARSEWICZ H. ŚWIĄTKOWSKA M.
- METODY ZARZĄDZANIA ANTOSZKIEWICZ J.D. RED.
- KLUCZ DO ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO SUTHERLAND J. CANWELL D.
- TRENDY ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTW BLAŻEK L.
- PRZEDSIĘBIORSTWO WARTOŚĆ ZARZĄDZANIE SUSZYŃSKI C. RED.
- STRATEGIC MANAGEMENT. THOUGHT AND ACTION HUFF S.A., FLOYD S., SHERMAN H., CHAPPELL D.
- DETERMINANTY DZIAŁALNOŚCI INNOWACYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTW JANASZ W. KOZIOŁ K.
- PODSTAWY ZARZĄDZANIA NOWOCZESNĄ ORGANIZACJĄ GALATA S.
- NOWE KIERUNKI W ZARZĄDZANIU RED. KOSTERA M.
- ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE PRZEDSIĘBIORSTWEM URBANOWSKA-SOJKIN E. BANASZYK P. WITCZAK H.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|