wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 54.00 51,30   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ZARZĄDZANIE DOSKONAŁE


KUC B.

wydawnictwo: WYD.MENEDŻ.PTM, 2003, wydanie III

cena netto: 54.00 Twoja cena  51,30 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Trzecie wydanie Zarządzania doskonałego w stosunku do poprzednich uległo rozszerzeniu i uaktualnieniu. Dodano nowy podtytuł: Poszukiwanie przenikliwości, który wyjątkowo trafnie odzwierciedla tęsknoty i nadzieje na doskonałość w sferze zarządzania.

Rozszerzono i zmodyfikowano te rozdziały, których doniosłości dla współczesnego menedżera nie trzeba tłumaczyć. Został wzbogacony portret współczesnego menedżera: obywatela świata i przywódcy i na tym tle zarysowano wizje zarządzania dla przyszłości, komplikującego się przez fakt coraz liczniejszych dylematów i sprzeczności, niestety, czynnie obecnych w życiu społecznym i gospodarczym, a tym samym w każdej bez mała organizacji.

Uaktualnianie książki polega na dopełnieniu wcześniej nakreślonych wątków dotyczących zarówno świata organizacji, jak i świata zarządzania. W pierwszym wydaniu pokazano wyścig o nowe pojęcia i kategorie, przy pomocy których próbowano lepiej opisać i wyjaśnić złożoność obu tych światów. Dominowała wówczas fascynacja takimi określeniami jak: organizacja inteligentna, wirtualna, zwinna, przyszłościowa... W drugim wydaniu zwrócono uwagę, że niektóre z nich są (były) pomysłami, bardziej niż instrumentami. Trzeba przyznać, że mają one w dalszym ciągu swoich nieprzejednanych zwolenników, nie zrażających się małą ich praktyczną użytecznością. Czas pokazuje, że wiele z nich zaczyna podzielać los "nowomody", inne utrzymują się na powierzchni, dzielnie walcząc o trwałe miejsce w historii zarządzania jako dyscypliny naukowej.

538 stron

III rozszerzone i uaktualnione wydanie poszerzono o kasetę VHS zatytułowaną Zarządzanie.

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- METODY ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA. TEORIA I PRAKTYKA
PRACA ZBIOROWA POD RED. DUCHNIEWICZ S.

- PODSTAWY ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM. PRZEWONIK DO ĆWI
KOWRYGO B. GÓRSKA-WARSEWICZ H. ŚWIĄTKOWSKA M.

- METODY ZARZĄDZANIA
ANTOSZKIEWICZ J.D. RED.

- KLUCZ DO ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO
SUTHERLAND J. CANWELL D.

- TRENDY ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTW
BLAŻEK L.

- PRZEDSIĘBIORSTWO WARTOŚĆ ZARZĄDZANIE
SUSZYŃSKI C. RED.

- STRATEGIC MANAGEMENT. THOUGHT AND ACTION
HUFF S.A., FLOYD S., SHERMAN H., CHAPPELL D.

- DETERMINANTY DZIAŁALNOŚCI INNOWACYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTW
JANASZ W. KOZIOŁ K.

- PODSTAWY ZARZĄDZANIA NOWOCZESNĄ ORGANIZACJĄ
GALATA S.

- NOWE KIERUNKI W ZARZĄDZANIU
RED. KOSTERA M.

- ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE PRZEDSIĘBIORSTWEM
URBANOWSKA-SOJKIN E. BANASZYK P. WITCZAK H.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022