Książka zawiera zagadnienia dotyczące podejmowania decyzji na różnych
szczeblach zarządzania przedsiębiorstwem: strategicznym, taktycznym i operacyjnym.
Omówiono w niej planowanie strategii rozwoju przedsiębiorstwa, m. in.
strategie produkcyjne, cele strategiczne i analizę finansowych możliwości ich
realizacji, alternatywy rozwoju produkcji i wybór racjonalnych wariantów.
Przedstawiono planowanie agregacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem oraz
komputerowe wspomaganie decyzji w symulacyjnej grze Przetarg. Dużo miejsca poświęcono
zagadnieniu podejmowania decyzji o zakupie i sprzedaży produktu. Rozważano także
harmonogramowania produkcji (metoda SZEZA) i sterowania w systemach wytwarzania.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunku zarządzanie i marketing wyższych
uczelni technicznych i ekonomicznych, uczestników kursów doskonalenia kwalifikacji w
zakresie zarządzania oraz menadżerów przedsiębiorstw.
Spis treści:
Przedmowa
1. Planowanie strategii rozwoju przedsiębiorstwa
2. Planowanie agregacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem
3. Podejmowanie decyzji o zakupie i sprzedaży produktu
4. Harmonogramowanie produkcji i sterowanie produkcją w systemach wytwarzania
492 strony, B5, oprawa miękka