wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ZMIANA WARTY W ZARZĄDZANIU


UWE RENALD MULLER

wydawnictwo: PLACET, 2000, wydanie I

cena netto: 46.50 Twoja cena  44,18 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Uwe Renald Müller przeszedł wszystkie szczeble kierownicze w międzynarodowym koncernie nowej technologii. W 1994 r. publikuje pierwszą książkę Szczupłe organizacje, za którą dostaje prestiżową nagrodę Schmalenbacha. Od 1996 r. jest członkiem zarządu dużej grupy wydawnictw.

Niniejsza książka uzyskała w roku 1998 nagrodę Global Business Book Award zwyciężając w kategorii First Book on Business Strategy & Leadership.

Menedżerowie z przetrąconym kręgosłupem, którzy pionową postawę utrzymują, jedynie dzięki swojej gruboskórności, są zasadniczą przyczyną coraz drastyczniejszych doniesień o kryzysie, w jakim pogrąża się gospodarka. Zajęci przede wszystkim utrzymaniem się na swoich stołkach i udowadnianiem własnej ważności, ciągną za sobą skostniałe struktury, nieelastyczne hierarchie i niewykorzystane szanse rynkowe. Już najwyższy czas na zmianę warty. Młoda generacja jest na nią gotowa. Jej przedstawiciele - naszpikowani wiedzą o skuteczności działania - są bardziej ludzcy i dojrzali do ewolucyjnego stylu kierowania.

Uwe Renald Müller bez ogródek mówi o chorobie, na którą cierpi cała gospodarka. Wybrał on w tej książce zaskakujący i trzymający w napięciu sposób przekazywania wiedzy. Codzienny dramat skostniałych struktur zarządzania zamienia się w niej w sztukę sceniczną; analiza mocnych i słabych stron, śmiałych i nieudanych strategii przybiera postać fikcyjnego dialogu z Machiavellim. Wielu przyzna, że punkt widzenia autora jest jak najbardziej uzasadniony, ale dla wielu z pewnością szokujące będzie ujrzenie siebie w krzywym zwierciadle. Kto jednak powie sprawującym ciągle władzę neandertalczykom, że są przeżytkami? Kto bez żenady doradzi im, aby odeszli dla dobra przedsiębiorstwa?

Ta książka. Ponieważ ona ujawnia i udowadnia ich nieudolność i wyrywa ich z letargu. A co najważniejsze, czyta się ją z takim zainteresowaniem, jak mało które dzieło na temat zarządzania. Wszyscy kierownicy mogą, powinni chcieć i muszą ją przeczytać.

Chyba niemożliwe jest napisanie jeszcze bardziej pasjonującej, pouczającej, obrazowej i przenikliwej książki na temat zarządzania. A kto pojmie jej przesłanie i uwzględni je w swoim działaniu, będzie znał słowo kryzys jedynie z gazet.

285 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022