|
STRATEGIA ORGANIZACJI. W POSZUKIWANIU TRWAŁEJ PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ
OBŁÓJ K. wydawnictwo: PWE, 2007, wydanie II cena netto: 64.00 Twoja cena 60,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Krzysztof Obłój jest
profesorem Uniwersytetu Warszawskiego, Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i
Zarządzania oraz wykładowcą w renomowanych szkołach biznesu, m.in. University of
Illinois, norweskiej Bodo Graduate School of Management, francuskiej École Nationale de
Ponts et Chaussées. Jest znanym doradcą polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw w
dziedzinie strategii, struktury i kultury organizacyjnej. Jego książki i artykuły są
publikowane w USA i Europie (m. in. Management Systems, 1993; Winning:
Continuous Improvement Theory in High-Performance Organizations, 1995; Managing
Across Cultures, 1996), a ostatnia książka Strategia sukcesu firmy, wydana
przez PWE, stała się bestsellerem na polskim rynku.
Strategia organizacji
stanowi nowatorskie ujęcie problematyki strategicznych wyborów, integrując dorobek
praktyki i wielu dyscyplin naukowych. Autor dokonał przeglądu głównych koncepcji
strategii organizacji, przedstawił metody strategicznej diagnozy otoczenia i samej firmy
oraz omówił procedury budowy i wdrożenia strategii w warunkach, w jakich obecnie
działają firmy światowe i polskie. Książka jest obowiązkową lekturą i
przewodnikiem zarówno dla menedżerów i doradców, jak i dla studentów wyższych lat
studiów zarządzania i ekonomii.
341 stron
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|