SPIS TREŚCI
Prof. dr hab. Tadeusz
Grabowski, Niemiecka doktryna społecznej gospodarki rynkowej (Soziale Marktwirtschaft)
- geneza i ewolucja
Prof. dr hab. Waldemar
Bańka, Szkolenie kadr - sposobem zarządzania zasobami pracy
Prof. dr hab. Eugeniusz
Kwiatkowski, Efekty aktywnej polityki państwa na rynku pracy w Polsce. Rola szkoleń
zawodowych
Mgr Tomasz Kruszewski,
Wykształcenie, a pozycja jednostek na rynku pracy w Polsce
Dr Wanda Nowak-Sapota,
Gospodarstwo domowe a bezrobocie. Analiza statystyczna
Prof. dr hab. Maciej S.
Wiatr, MaŁe i średnie przedsiębiorstwa jako kredytobiorcy na przykładzie Powszechnego
Banku Kredytowego SA w Warszawie
Prof. dr hab. Stanisław
Gajewski, Percepcja konsumentów jako obszar oddziaływania marketingowego
Dr Robert Kozielski, Metody
oceny skuteczności reklamy
Dr Bogdan Buczkowski,
Problemy bilansu handlowego Polski w latach dziewięćdziesiątych
133 strony