wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 60.50 57,48   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

STRATEGICZNY SYSTEM ZARZĄDZANIA


PENC J.

wydawnictwo: PLACET, 2001, wydanie I

cena netto: 60.50 Twoja cena  57,48 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Burzliwe zmiany, wobec których staną organizacje przyszłości, stwarzać im będą nowe możliwości, ale też tworzyć problemy, w rozwiązywaniu których zyskiwać będzie na znaczeniu wiedza, wyobraźnia i menedżerskie poczucie perspektywy, umiejętność zaglądania w przyszłość i odkrywania możliwości strategicznych, mogących prowadzić do poprawy obsługi klienta i zyskowności firmy.

W identyfikowaniu i rozwiązywaniu tych problemów pomocna powinna być niniejsza książka.

Zawiera ona pogłębioną refleksję nad współczesnymi problemami skutecznego zarządzania zgodnie z rysującymi się dziś tendencjami.

Jej lektura powinna inspirować i sprzyjać wytwarzaniu się i rozwijaniu u studentów i liderów biznesu umiejętności opanowania i stosowania zasad strategicznego myślenia i działania. Powinna ona zwłaszcza sprzyjać wytworzeniu się i rozwijaniu potrzeby strategicznej analizy możliwości firmy, rynku i konkurencji, skłaniać do przemyśleń i pobudzania wyobraźni w celu tworzenia wyróżniających kompetencji i koncepcji rozwoju lepiej plasujących każdą organizację w strukturze jej otoczenia.


Prof. dr hab. Józef Penc - kierownik Zakładu Zarządzania Strategicznego i Ekologii w Politechni Łódzkiej oraz kierownik Zakładu Zarządzania w Wyższej Szkole Marketingu i Biznesu w Łodzi, a także członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania PAN. Jego zainteresowania naukowe i badawcze obejmują takie dziedziny, jak: polityka społeczna, ekonomika pracy, ergonomia, ekologia, zarządzanie, marketing i innowatyka. Jest autorem ponad 300 artykułów i kilkunastu książek, z których najważniejsze to: dwutomowe opracowanie Strategie zarządzania (1994-1995), Leksykon biznesu (1997), Innowacje i zmiany w firmie (1999), Kreatywne kierowanie (2000), Kreowanie zachowań w organizacji (2001).


440 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022