W książce Zarządzanie
antykryzysowe przedsiębiorstwem. Pokonać kryzys i wygrać sytuacja kryzysowa nie
jest najważniejsza, lecz możliwość wyprowadzenia przedsiębiorstwa z trudności
wynikłych ze złego zarządzania.
Zarządzanie antykryzysowe
nie polega na reanimacji bankrutów ani gospodarowaniem masą upadłościową. Istota
pokonywania kryzysu są działania na rzecz poprawy konkurencyjności przedsiębiorstwa, a
więc tworzenia warunków do jego rozwoju.
Książka daje między
innymi odpowiedzi na następujące pytania:
- dlaczego jedne
przedsiębiorstwa mają szansę na sanację a inne nie?,
- co trzeba robić, aby jego
naprawa była udana?,
- jak mierzyć zmiany w
pokonywaniu kryzysu?
Ponadto autorzy przytaczają
przykłady udanych transformacji znanych przedsiębiorstw światowych, dokumentując w ten
sposób swoje przemyślenia dotyczące ratowania przedsiębiorstw znajdujących się w
kryzysie.
W publikacji: przedsiębiorstwo
w sytuacji kryzysowej, przedsiębiorstwo konkurencyjne, sukces w zarządzaniu kryzysem.
118 stron, miękka oprawa