wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

METODY PLANOWANIA STRATEGICZNEGO


LISIŃSKI M.

wydawnictwo: PWE, 2004, wydanie I

cena netto: 64.00 Twoja cena  60,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Od kilkunastu lat obserwuje się stały wzrost zainteresowania metodami planowania strategicznego. Stanowię one rozbudowaną, wzajemnie powiązaną grupę metod postępowania przydatnych w formułowaniu strategii organizacji. W książce autor scharakteryzował i sklasyfikował dwadzieścia osiem metod planowania strategicznego. Opisał, czym jest planowanie strategiczne i na czym polega istota metod planowania strategicznego, a następnie przedstawił metody analizy makrootoczenia, metody analizy otoczenia konkurencyjnego, metody analizy potencjału strategicznego organizacji, metody zintegrowane oraz klasyfikację metod planowania strategicznego. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, słuchaczy studiów MBA oraz studiów podyplomowych, a także uczestników kursów doskonalących wiedzę z zakresu planowania strategicznego.

328 stron

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- ZACHOWANIA KONSUMENTÓW
EAST R. VANHUELE M. WRIGHT M.

- PLANOWANIE MARKETINGOWE W PRZEDSIĘBIORSTWIE TURYSTYCZNYM
MAZURKIEWICZ L.

- ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE PRZEDSIĘBIORSTWEM
URBANOWSKA-SOJKIN E. BANASZYK P. WITCZAK H.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022