|
METODY PLANOWANIA STRATEGICZNEGO
LISIŃSKI M. wydawnictwo: PWE, 2004, wydanie I cena netto: 64.00 Twoja cena 60,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Od kilkunastu lat obserwuje
się stały wzrost zainteresowania metodami planowania strategicznego. Stanowię one
rozbudowaną, wzajemnie powiązaną grupę metod postępowania przydatnych w formułowaniu
strategii organizacji. W książce autor scharakteryzował i sklasyfikował dwadzieścia
osiem metod planowania strategicznego. Opisał, czym jest planowanie strategiczne i na
czym polega istota metod planowania strategicznego, a następnie przedstawił metody
analizy makrootoczenia, metody analizy otoczenia konkurencyjnego, metody analizy
potencjału strategicznego organizacji, metody zintegrowane oraz klasyfikację metod
planowania strategicznego. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków
ekonomicznych, słuchaczy studiów MBA oraz studiów podyplomowych, a także uczestników
kursów doskonalących wiedzę z zakresu planowania strategicznego.
328 stron
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|