wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 34.50 32,78   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE I MARKETINGOWE W BIBLIOTEKACH


wydawnictwo: WSB POZNAŃ, 2004, wydanie I

cena netto: 34.50 Twoja cena  32,78 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Niniejsza publikacja przynosi zbiór interesujących i ważnych artykułów pokonferencyjnych poświeconych:

- zarządzaniu strategicznemu,

- planowaniu strategicznemu,

- zarządzaniu marką,

- zarządzaniu jakością

w bibliotece szkoły wyższej. Opracowanie uświadamia, jak ważną, długo niedocenianią rolę odgrywa ona w systemie wyższej szkoły niepublicznej - żadna bowiem uczelnia nie może istnieć bez dobrze zorganizowanej, bogatej w zbiory i dobrze wyposażonej biblioteki.

Po książkę powinni sięgnąć pracownicy wszystkich bibliotek naukowych w kraju, szukając w niej informacji o najnowszych tendencjach w bibliotekarstwie i zmianach, które wkraczają do gwałtownie "komputeryzujących" się polskich bibliotek. Będzie ona także przydania studentom bibliotekoznawstwa, bibliotekarzom pracującym w bibliotekach różnych ośrodków informacji, w bibliotekach przy dużych przedsiębiorstwach, a nawet bibliotekarzom szkolnym i zatrudnionym w bibliotekach publicznych. Jej lektura może pomóc w nowoczesnym zarządzaniu biblioteką wszystkim, od których zależą decyzje (i fundusze) mające wpływ na przyszły kształt bibliotek naukowych.

169 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022