wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

5 JĘZYKÓW DOCENIANIA W MIEJSCU PRACY WZMACNIANIE ORGANIZACJI PRZEZ INSPIROWANIE LUDZI


CHAPMAN G. D.

wydawnictwo: LOGOS, 2015, wydanie I

cena netto: 47.25 Twoja cena  44,89 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

5 języków doceniania w miejscu pracy

Wzmacnianie organizacji przez inspirowanie ludzi


Doceniasz swoich współpracowników.
Ale czy oni czują się docenieni?

Obecnie kluczową sprawą w miejscu pracy jest sprawienie, aby pracownicy czuli się cenieni. Jest to jednak wyzwanie, jeśli ty i twoi pracownicy komunikujecie docenianie w różny sposób.

Dr Gary Chapman i dr Paul White pomogą ci:

– zwiększyć lojalność i zmniejszyć rotację wśród twoich pracowników i wolontariuszy,
– zniwelować cynizm i stworzyć bardziej pozytywne środowisko pracy,
– podnieść zaangażowanie pracowników poprzez sprawienie, aby twój personel czuł się prawdziwie doceniany,
– zastąpić nieefektywne uznanie dla pracowników autentycznym docenianiem.


Wyrazy uznania dla 5 języków doceniania w miejscu pracy
Kiedy przeczytaliśmy z kolegami tę książkę, idea autentycznego doceniania trafiła według nas w samo sedno. Zbyt dużo czasu poświęcamy na skupianie się jedynie na nagrodach i uznaniu. Mogą one być silnymi motywatorami, ale zwykle dotyczą tylko czołowych pracowników firmy. Zaczęliśmy bardziej zwracać uwagę na okazywanie autentycznego doceniania w realny sposób w całej naszej organizacji.

– Andy Erlandson, dyrektor generalny, Microsoft

Relacje pełne zaufania są zaprawą scalającą handel. Są ważniejsze niż umie-jętności czy wiedza. Ta książka pokazuje, jak zbudować zaufanie w miejscu pracy na poziomie personalnym, a jej zasady mają zastosowanie w bardzo różnych organizacjach.

– Tom Nicholson, dyrektor wykonawczy, HR People & Strategy

Książka dotyczy nie tylko zwykłego pragnienia ożywiającego doceniania, które wszyscy posiadamy, ale też procesu odkrywania, czym ono jest dla nas i dla tych, z którymi pracujemy. Każdy, kto przeczyta tę książkę, będzie bez wątpienia lepiej przygotowany do stworzenia atmosfery doceniania w swojej sferze wpływów, gdziekolwiek ona się znajduje.

– Lynn Smith, dyrektor rozwoju kierownictwa, NextLEVEL Leadership Canada


Wprowadzenie
Wprowadzenie do wydania z 2014 roku
Wstęp

Rozdział 1. Na czym najbardziej zależy pracownikom
Rozdział 2. Dla liderów biznesu: Dlaczego docenianie jest dobrą inwestyqą
Rozdział 3. Język doceniania nr 1: Afirmujące słowa
Rozdział 4. Język doceniania nr 2: Wartościowo spędzony czas
Rozdział 5. Język doceniania nr 3: Akty służby
Rozdział 6. Język doceniania nr 4: Namacalne prezenty
Rozdział 7. Język docenienia nr 5: Dotyk
Rozdział 8. Potenqalnie martwy punkt: Twój najmniej ceniony język
Rozdział 9. Różnica pomiędzy uznaniem a docenieniem
Rozdział 10. Jak docenianie sprawdza się w różnych miejscach pracy
Rozdział 11. Wolontariusze również potrzebują doceniania
Rozdział 12. Czy język doceniania określonej osoby może ulec zmianie?
Rozdział 13. Motywowanie przez docenianie: Pokonać własne wyzwania
Rozdział 14. Co się stanie, jeśli nie będziesz doceniał członków swojego zespołu
Rozdział 15. Odkryj swój podstawowy język doceniania: Kwestionariusz MPD

Teraz kolej na ciebie
Przypisy
Noty o autorach


248 stron, Format: 14.5x21.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022