wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 28.80 27,36   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

WSPÓŁCZESNA BIUROWOŚĆ W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ KOMENTARZ DO INSTRUKCJI BIUROWEJ PREZESA RADY MINISTRÓW Z 2011 ROKU


ROBÓTKA H. RED.

wydawnictwo: UMK, 2013, wydanie I

cena netto: 28.80 Twoja cena  27,36 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W 2006 roku na Uniwersytecie Mikołaj Kopernika w Toruniu utworzono unikatowy w skali kraju kierunek studiów archiwistyka i zarządzanie dokumentacją. Każdy nowy kierunek wymaga – prócz profesjonalnej kadry – szerokiej podstawy dydaktycznej w postaci podręczników akademickich. Seria Biblioteka Zarządcy Dokumentacji ma zaspokoić przede wszystkim potrzeby dydaktyczne.

W niniejszej publikacji chcemy zmienić dotychczasową optykę postrzegania biurowości jako głównego „producenta” dokumentacji, sięgającą XIX wieku, na nowoczesną, w której biurowość spełnia inne bardzo ważne funkcje: zarządcy informacją urzędową, wskaźnika sprawności i skuteczności podmiotu, narzędzia budowania jego wizerunku, roli marketingowej.

Biblioteka Zarządcy Dokumentacji jest adresowana do wszystkich studentów kierunku archiwistyka i zarządzanie dokumentacją. Mamy nadzieję, że po tę publikację sięgać będą także studenci innych uniwersytetów. Chcielibyśmy, aby do niej zaglądali archiwiści na stanowiskach związanych z kształtowaniem narastającego zasobu, gdzie z racji kontrolowania i uzgadniania instrukcji kancelaryjnych ważna jest wiedza o funkcjonowaniu biurowości, a także archiwiści opracowujący zespoły archiwalne, którzy muszą sprawnie operować wiedzą o procesach aktotwórczych obowiązujących w podmiocie, w którym powstał zespół. Mamy nadzieję, że będą tu zaglądać urzędnicy w poszukiwaniu praktycznych porad, zwłaszcza ci spośród nich, którzy sprawują kontrolę nad czynnościami kancelaryjnymi lub są zobowiązani do przygotowywania instrukcji kancelaryjnych, wykazów akt lub instrukcji o organizacji i funkcjonowaniu archiwów bieżących. Można się spodziewać, że z tomów Biblioteki zechcą skorzystać firmy komputerowe specjalizujące się w opracowaniu programów do obsługi czynności kancelaryjnych.

Projektodawca serii
Halina Robótka


Wstęp / 5

Paulina Bunkowska

Organizacja kancelarii / 13

Katarzyna Pepłowska

Procedury postępowania z dokumentacją, czyli system kancelaryjny (system biurowości) / 33

Dorota Drzewiecka

Obieg pism / 51

Magdalena Niedźwiedzka

Rejestry kancelaryjne w tradycyjnym i Elektronicznym Zarządzaniu Dokumentacją (EZD) / 79

Wybrana literatura przedmiotu / 91


94 strony, Format: 15.0x21.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022