|
OPENGL W PRAKTYCE
GANCZARSKI J. wydawnictwo: BTC, 2008, wydanie Icena netto: 113.40 Twoja cena 107,73 zł + 5% vat - dodaj do koszyka OpenGL w praktyce
Książka jest praktycznym podręcznikiem programowania grafiki 3D przy użyciu
biblioteki OpenGL w wersji 2.1.
Do sprawnego posługiwania się biblioteką graficzną niezbędna jest odpowiednia
wiedza matematyczna. Dlatego matematyka jest obecna w książce, ale w stopniu
ograniczonym do niezbędnych wzorów i równań.
Opisywane zagadnienia są ilustrowane przykładowymi programami w języku C++ – z
tego powodu do pełnego wykorzystania zawartych w książce informacji niezbędna jest
umiejętność programowania w tym języku.
Książka jest adresowana do studentów kierunków informatycznych wyższych uczelni
oraz do wszystkich programistów zajmujących się grafiką komputerową.
Ze względu na kompletny opis biblioteki oraz zawarte programy przykładowe, książka
może być przydatna programistom stawiającym pierwsze kroki w dziedzinie grafiki
komputerowej, jak i zaawansowanym programistom wykorzystującym bibliotekę OpenGL w pracy
zawodowej.
582 strony, Format: 17.0x25.0cm, oprawa twarda
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|