Zmiany medialne i komunikacyjne
Media. Wizerunek. Biznes
Wspó³czesne transgresje Tom 2
Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii
Wspó³czesne Transgresje, zatytu³owanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media,
wizerunek, biznes, jest interdyscyplinarne opracowanie problematyki zmiany komunikacyjnej
w kontek¶cie rozwoju mediów, budowania wizerunku oraz prowadzenia biznesu. Te trzy sfery
aktywno¶ci okazuj± siê wzajemnie na siebie oddzia³ywaæ i przeplataæ w codziennej
praktyce produkcji i konsumpcji medialnej. Pozostaj± w ¶cis³ych relacjach, które
niniejsza praca stara siê zidentyfikowaæ i wyja¶niæ.
Ze Wstêpu
Niniejsza ksi±¿ka to ciekawy przyczynek do dyskusji nad zmianami zachodz±cymi
na p³aszczy¼nie komunikacyjnej w kontek¶cie rozwoju mediów, budowania wizerunku oraz
prowadzenia biznesu, zawieraj±ca przyk³ady z polskiej rzeczywisto¶ci. Tym samym praca
ta bêdzie bez w±tpienia istotn± pomoc± dydaktyczn± dla studentów wielu kierunków
akademickich, takich jak dziennikarstwo i komunikacja spo³eczna, ekonomia czy marketing.
Czytelnik otrzyma do r±k ksi±¿kê interesuj±c±, sprawnie napisan±, dotycz±c±
istotnego problemu i – co wa¿ne – bezpo¶rednio odnosz±cego siê do polskich realiów
wspó³czesnej doby.
dr hab. Ilona Biernacka-Ligiêza, prof. UMCS
Katarzyna Kopecka-Piech, Wstêp
Krzysztof Wasilewski, Lubuskie media na prze³omie pierwszej i drugiej dekady XXI
wieku
Justyna Kubik, Komunikowanie medyczne w prasie lokalnej Opolszczyzny
Przemys³aw Pawelec, Model Lasswella a obrazy kobiet w mediach. Zarys analizy
Lilia Krawczewska, „Makija¿ przy dobrym ¶wietle”. Rola prasy m³odzie¿owej
w utrwalaniu stereotypów p³ci
Agnieszka Szmelter, Wp³yw konwergencji mediów na komunikacjê w korporacjach
globalnych
Agnieszka Chwia³kowska, Praktyki przedsiêbiorstw w zakresie marketingu w czasie
rzeczywistym – wyniki badania
Robert Grochowski, Etyczne i funkcyjne dylematy „zawodu” dziennikarza i
PR-owca
Gabriel Pawlak, Sport w strategiach CSR przedsiêbiorstw. Wybrane aspekty
komunikacji z interesariuszami
Katarzyna Kopecka-Piech, Biznes, wizerunek, nowe media – triada innowacyjno¶ci,
czyli podej¶cie integracyjne
280 stron, Format: 12.0x19.5cm, oprawa miêkka