wprowad¼ w³asne kryteria wyszukiwania ksi±¿ek: (jak szukaæ?)
Twój koszyk:   1 egz. / 39.35 37,38   zamówienie wysy³kowe >>>
Strona g³ówna > opis ksi±¿ki
English version
Ksi±¿ki:

polskie
podzia³ tematyczny
 
anglojêzyczne
podzia³ tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowo¶ciach z wybranego tematu
 
Informacje:

o ksiêgarni

koszty wysy³ki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytu³u?
Pomo¿emy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


mo¿esz te¿ zadzwoniæ
+48 512 994 090

ZMIANY MEDIALNE I KOMUNIKACYJNE MEDIA WIZERUNEK BIZNES WSPÓ£CZESNE TRANSGRESJE TOM 2


KOPECKA-PIECH K. RED.

wydawnictwo: KATEDRA, 2015, wydanie I

cena netto: 39.35 Twoja cena  37,38 z³ + 5% vat - dodaj do koszyka

Zmiany medialne i komunikacyjne

Media. Wizerunek. Biznes

Wspó³czesne transgresje Tom 2


Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Wspó³czesne Transgresje, zatytu³owanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes, jest interdyscyplinarne opracowanie problematyki zmiany komunikacyjnej w kontek¶cie rozwoju mediów, budowania wizerunku oraz prowadzenia biznesu. Te trzy sfery aktywno¶ci okazuj± siê wzajemnie na siebie oddzia³ywaæ i przeplataæ w codziennej praktyce produkcji i konsumpcji medialnej. Pozostaj± w ¶cis³ych relacjach, które niniejsza praca stara siê zidentyfikowaæ i wyja¶niæ.

Ze Wstêpu

Niniejsza ksi±¿ka to ciekawy przyczynek do dyskusji nad zmianami zachodz±cymi na p³aszczy¼nie komunikacyjnej w kontek¶cie rozwoju mediów, budowania wizerunku oraz prowadzenia biznesu, zawieraj±ca przyk³ady z polskiej rzeczywisto¶ci. Tym samym praca ta bêdzie bez w±tpienia istotn± pomoc± dydaktyczn± dla studentów wielu kierunków akademickich, takich jak dziennikarstwo i komunikacja spo³eczna, ekonomia czy marketing. Czytelnik otrzyma do r±k ksi±¿kê interesuj±c±, sprawnie napisan±, dotycz±c± istotnego problemu i – co wa¿ne – bezpo¶rednio odnosz±cego siê do polskich realiów wspó³czesnej doby.

dr hab. Ilona Biernacka-Ligiêza, prof. UMCS


Katarzyna Kopecka-Piech, Wstêp
Krzysztof Wasilewski, Lubuskie media na prze³omie pierwszej i drugiej dekady XXI wieku
Justyna Kubik, Komunikowanie medyczne w prasie lokalnej Opolszczyzny
Przemys³aw Pawelec, Model Lasswella a obrazy kobiet w mediach. Zarys analizy
Lilia Krawczewska, „Makija¿ przy dobrym ¶wietle”. Rola prasy m³odzie¿owej w utrwalaniu stereotypów p³ci
Agnieszka Szmelter, Wp³yw konwergencji mediów na komunikacjê w korporacjach globalnych
Agnieszka Chwia³kowska, Praktyki przedsiêbiorstw w zakresie marketingu w czasie rzeczywistym – wyniki badania
Robert Grochowski, Etyczne i funkcyjne dylematy „zawodu” dziennikarza i PR-owca
Gabriel Pawlak, Sport w strategiach CSR przedsiêbiorstw. Wybrane aspekty komunikacji z interesariuszami
Katarzyna Kopecka-Piech, Biznes, wizerunek, nowe media – triada innowacyjno¶ci, czyli podej¶cie integracyjne


280 stron, Format: 12.0x19.5cm, oprawa miêkka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy poczt± e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytu³ polskojêzyczny lub anglojêzyczny jest aktualnie na pó³ce ksiêgarni.

 
Wszelkie prawa zastrze¿one PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022