Business Coaching jako dźwignia rozwoju przedsiębiorczości
Książka powstała pod redakcją dr Lidii D.
Czarkowskiej jest pozycją niezwykle interesującą, a to, że taką jest, jedynie
częściowo wyjaśnia się jej nowatorstwem.
Jest interesująca, gdyż o zebranych tu pracach można powiedzieć, że wręcz prowokują
do dalszej dyskusji nad podejmowanymi w nich kwestiami. Nie zatrzymują Czytelnika na
sobie, lecz raczej prowadzą do dalszych przemyśleń, studiów, dyskusji… a to chyba
najcenniejsze w publikacjach naukowych.
Rzetelna i wszechstronna wiedza autorów poszczególnych
rozdziałów dotycząca zagadnień poznawczo interesujących, o bardzo dużym znaczeniu
praktycznym dla business coachingu, a wraz z nim w ogóle dla biznesu, sprawia, że o
książce tej można powiedzieć także, że jest ważną i potrzebną publikacją z racji
swojej użyteczności w praktyce zawodowej coachingu, w praktyce społecznej
działalności gospodarczej.
Nie sposób wreszcie nie zauważyć, że sposób
przedstawiania tej ważnej, potrzebnej i interesującej wiedzy jest niezwykle klarowny.
Można wręcz zaryzykować tezę, że książka ta może być także bardzo dobrym
podręcznikiem wprowadzającym w arkana business coachingu.
Jeżeli zatem ktoś szuka publikacji z zakresu coachingu,
która w sposób nowatorski i interesujący podejmuje zagadnienia ważne i praktycznie
potrzebne, a do tego czyni to w sposób jasny i klarowny, to właśnie taką książkę
znalazł w niniejszej pracy.
dr hab. n. hum. Lesław Niebrój
Lidia D. Czarkowska
Business Coaching jako dźwignia rozwoju przedsiębiorczości. Wprowadzenie
PODMIOT BUSINESS COACHINGU: PRZEDSIĘBIORCA
Włodzimierz Włodarski
Zarządzanie przedmiotowe i podmiotowe a coaching
Lidia D. Czarkowska
Business Coaching a cechy, motywy i działania przedsiębiorcze. Sztuka
dokonywania wyborów i podejmowania decyzji w coachingu dla przedsiębiorców
Anna Werner-Maliszewska, Agnieszka Zawadzka
Rola regulacji emocji i emocji pozytywnych w efektywnym funkcjonowaniu przedsiębiorców
oraz firm
PODMIOT BUSINESS COACHINGU: ROZWÓJ FIRMY
Mirosława Huflejt-Łukasik, Grzegorz Zawiłowski, Maciej Budkowski
Co powinien wiedzieć i potrafić profesjonalny coach: jak wybierać coachów do
organizacji
Bożena Wujec, Arkadiusz Stajszczak
Dynamika interesów w kontraktowaniu coachingu w organizacjach
Anna Syrek-Kosowska
Coaching kadry zarządzającej wobec rosnącej złożoności biznesu
Katarzyna Ramirez-Cyzio, Anita Zbieg
Wsparcie coachingowe w procesie fuzji: coaching analityczno-sieciowy
BADANIA I NARZĘDZIA BADAWCZE W BUSINESS COACHINGU
Paweł Smółka
Wywiad proinnowacyjny jako wsparcie dla liderów małych i średnich
przedsiębiorstw
Honorata Moliter
Strength Deployment Inuentory (SDI) - narzędzie wspierające rozwój przedsiębiorczości
Katarzyna Latek-Olaszek
Współprzywództwo podwładnych w średnich firmach. W jakim zakresie coaching
podwładnych może wspierać nowy paradygmat przywództwa
Aleksandra Szewczyk
Business Coaching wsparciem dla start-upów. Case study
Dagmara Miąsek
Business coaching jako narzędzie wspierające proces zmiany w przedsiębiorstwie.
Przykład projektu w Grupie Topex
PSYCHOLOGIA POZYTYWNA I NAJLEPSZE PRAKTYKI WSPIERANIA ROZWOJU
PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Carol Kauffman, Ilona Boniwell, Jordan Silberman
Coaching oparty na psychologii pozytywnej
Adrian Migoń
Mentoring jako skuteczne narzędzie wsparcia dla początkujących przedsiębiorców
Adele McLay
Siedem tajemnic przedsiębiorców odnoszących niezwykłe sukcesy
Adele McLay
Którzy klienci przynoszą Ci największe zyski?
Informacje o Autorach
298 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka