wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 61.75 58,66   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

BUSINESS COACHING JAKO DŹWIGNIA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI


CZARKOWSKA L.D. RED.

wydawnictwo: POLTEXT, 2015, wydanie I

cena netto: 61.75 Twoja cena  58,66 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Business Coaching jako dźwignia rozwoju przedsiębiorczości


Książka powstała pod redakcją dr Lidii D. Czarkowskiej jest pozycją niezwykle interesującą, a to, że taką jest, jedynie częściowo wyjaśnia się jej nowatorstwem.
Jest interesująca, gdyż o zebranych tu pracach można powiedzieć, że wręcz prowokują do dalszej dyskusji nad podejmowanymi w nich kwestiami. Nie zatrzymują Czytelnika na sobie, lecz raczej prowadzą do dalszych przemyśleń, studiów, dyskusji… a to chyba najcenniejsze w publikacjach naukowych.

Rzetelna i wszechstronna wiedza autorów poszczególnych rozdziałów dotycząca zagadnień poznawczo interesujących, o bardzo dużym znaczeniu praktycznym dla business coachingu, a wraz z nim w ogóle dla biznesu, sprawia, że o książce tej można powiedzieć także, że jest ważną i potrzebną publikacją z racji swojej użyteczności w praktyce zawodowej coachingu, w praktyce społecznej działalności gospodarczej.

Nie sposób wreszcie nie zauważyć, że sposób przedstawiania tej ważnej, potrzebnej i interesującej wiedzy jest niezwykle klarowny. Można wręcz zaryzykować tezę, że książka ta może być także bardzo dobrym podręcznikiem wprowadzającym w arkana business coachingu.

Jeżeli zatem ktoś szuka publikacji z zakresu coachingu, która w sposób nowatorski i interesujący podejmuje zagadnienia ważne i praktycznie potrzebne, a do tego czyni to w sposób jasny i klarowny, to właśnie taką książkę znalazł w niniejszej pracy.

dr hab. n. hum. Lesław Niebrój


Lidia D. Czarkowska
Business Coaching jako dźwignia rozwoju przedsiębiorczości. Wprowadzenie

PODMIOT BUSINESS COACHINGU: PRZEDSIĘBIORCA

Włodzimierz Włodarski
Zarządzanie przedmiotowe i podmiotowe a coaching
Lidia D. Czarkowska
Business Coaching a cechy, motywy i działania przedsiębiorcze. Sztuka dokonywania wyborów i podejmowania decyzji w coachingu dla przedsiębiorców
Anna Werner-Maliszewska, Agnieszka Zawadzka
Rola regulacji emocji i emocji pozytywnych w efektywnym funkcjonowaniu przedsiębiorców oraz firm

PODMIOT BUSINESS COACHINGU: ROZWÓJ FIRMY

Mirosława Huflejt-Łukasik, Grzegorz Zawiłowski, Maciej Budkowski
Co powinien wiedzieć i potrafić profesjonalny coach: jak wybierać coachów do organizacji
Bożena Wujec, Arkadiusz Stajszczak
Dynamika interesów w kontraktowaniu coachingu w organizacjach
Anna Syrek-Kosowska
Coaching kadry zarządzającej wobec rosnącej złożoności biznesu
Katarzyna Ramirez-Cyzio, Anita Zbieg
Wsparcie coachingowe w procesie fuzji: coaching analityczno-sieciowy

BADANIA I NARZĘDZIA BADAWCZE W BUSINESS COACHINGU

Paweł Smółka
Wywiad proinnowacyjny jako wsparcie dla liderów małych i średnich przedsiębiorstw
Honorata Moliter
Strength Deployment Inuentory (SDI) - narzędzie wspierające rozwój przedsiębiorczości
Katarzyna Latek-Olaszek
Współprzywództwo podwładnych w średnich firmach. W jakim zakresie coaching podwładnych może wspierać nowy paradygmat przywództwa
Aleksandra Szewczyk
Business Coaching wsparciem dla start-upów. Case study
Dagmara Miąsek
Business coaching jako narzędzie wspierające proces zmiany w przedsiębiorstwie. Przykład projektu w Grupie Topex

PSYCHOLOGIA POZYTYWNA I NAJLEPSZE PRAKTYKI WSPIERANIA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

Carol Kauffman, Ilona Boniwell, Jordan Silberman
Coaching oparty na psychologii pozytywnej
Adrian Migoń
Mentoring jako skuteczne narzędzie wsparcia dla początkujących przedsiębiorców
Adele McLay
Siedem tajemnic przedsiębiorców odnoszących niezwykłe sukcesy
Adele McLay
Którzy klienci przynoszą Ci największe zyski?

Informacje o Autorach


298 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022