wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

COPYWRITING W ZINTEGROWANEJ KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ


JAWOROWICZ M.

wydawnictwo: DIFIN, 2015, wydanie I

cena netto: 61.89 Twoja cena  58,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej


Publikacja łączy wiele funkcji. Z jednej strony jest to podręcznik akademicki, który pozwoli zdobyć lub uporządkować wiedzę o słowie w kulturze, zasadach poprawności językowej oraz regułach powstawania tekstu reklamowego.

Z drugiej natomiast jest poradnikiem, który niezależnie od zajęć może spełniać funkcję kursu doskonalącego umiejętności komunikacyjne.

Czytelnik z łatwością samodzielnie odnajdzie w nim logikę, a dzięki ćwiczeniom i testom będzie w stanie weryfikować pozyskaną wiedzę.

Książka była współtworzona przez osoby zajmujące się komunikacją marketingową, pracujące w sposób twórczy ze słowem na co dzień (udzielając wywiadów, komentując, wyrażając opinię lub dzieląc się swoimi sposobami pozyskiwania inspiracji). W publikacji wypowiedzi udzielili m.in. przedstawiciele korporacji, agencji reklamowych, public relations, full service, eventowych i brandingowych, domów produkcyjnych, instytucji badawczych i uczelni, a także freelancerzy, blogerzy i dziennikarze. Dzięki ich komentarzom zawód copywritera został przedstawiony z wielu perspektyw: twórcy, zleceniodawcy, partnera w projekcie. Pozwoliło to również na poruszenie zagadnień związanych z codzienną pracą „tekściarza”, takich jak: poszukiwanie inspiracji, budowanie portfolio, komunikacja z klientem, wyznaczanie granic ingerencji w dzieło, autopromocja. W efekcie powstało kompendium praktycznej wiedzy na temat zintegrowanej komunikacji marketingowej, przeznaczone dla wszystkich osób, chcących doskonalić swoje umiejętności w tym zakresie.


Wstęp

1. Branża
1.1. Marketing
1.2. Zintegrowana komunikacja marketingowa
1.3. Copywriting

2. Zasoby wiedzy copywritera
2.1. Retoryka
2.2. Semiotyka
2.3. Psychologia

3. Warsztat copywritera
3.1. Brief
3.2. Wprowadzenie
3.3. Cele strategiczne
3.4. Corporate identity
3.5. Segmentacja
3.6. Kanały komunikacji
3.6.1. Prasa
3.6.2. Radio
3.6.3. Telewizja
3.6.4. Outdoor
3.6.5. Internet
3.7. Produkt
3.8. Aspekty prawne
3.9. Metody ewaluacji
3.10. Przedmiot zlecenia
3.10.1. Komunikacja wewnętrzna: narzędzia komunikacji pośredniej i bezpośredniej
3.10.2. Naming: nazwa firmy, nazwa produktu
3.10.3. Reklama: slogan reklamowy i body copy
3.10.4. Webwriting: seo copywriting, blog, call to action
3.10.5. Branding: architektura marki, opakowanie
3.10.6. Promocja sprzedaży
3.10.7. Public relations
3.10.8. Event marketing
3.10.9. Marketing polityczny
3.10.10. Marketing społeczny

Zakończenie
Spis ekspertów
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków


272 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022