|
COPYWRITING W ZINTEGROWANEJ KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ
JAWOROWICZ M. wydawnictwo: DIFIN, 2015, wydanie Icena netto: 61.89 Twoja cena 58,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej
Publikacja łączy wiele funkcji. Z jednej strony jest to podręcznik akademicki, który
pozwoli zdobyć lub uporządkować wiedzę o słowie w kulturze, zasadach poprawności
językowej oraz regułach powstawania tekstu reklamowego.
Z drugiej natomiast jest poradnikiem, który niezależnie od zajęć może spełniać
funkcję kursu doskonalącego umiejętności komunikacyjne.
Czytelnik z łatwością samodzielnie odnajdzie w nim logikę, a dzięki ćwiczeniom i
testom będzie w stanie weryfikować pozyskaną wiedzę.
Książka była współtworzona przez osoby zajmujące się komunikacją marketingową,
pracujące w sposób twórczy ze słowem na co dzień (udzielając wywiadów, komentując,
wyrażając opinię lub dzieląc się swoimi sposobami pozyskiwania inspiracji). W
publikacji wypowiedzi udzielili m.in. przedstawiciele korporacji, agencji reklamowych,
public relations, full service, eventowych i brandingowych, domów produkcyjnych,
instytucji badawczych i uczelni, a także freelancerzy, blogerzy i dziennikarze. Dzięki
ich komentarzom zawód copywritera został przedstawiony z wielu perspektyw: twórcy,
zleceniodawcy, partnera w projekcie. Pozwoliło to również na poruszenie zagadnień
związanych z codzienną pracą „tekściarza”, takich jak: poszukiwanie inspiracji,
budowanie portfolio, komunikacja z klientem, wyznaczanie granic ingerencji w dzieło,
autopromocja. W efekcie powstało kompendium praktycznej wiedzy na temat zintegrowanej
komunikacji marketingowej, przeznaczone dla wszystkich osób, chcących doskonalić swoje
umiejętności w tym zakresie.
Wstęp
1. Branża
1.1. Marketing
1.2. Zintegrowana komunikacja marketingowa
1.3. Copywriting
2. Zasoby wiedzy copywritera
2.1. Retoryka
2.2. Semiotyka
2.3. Psychologia
3. Warsztat copywritera
3.1. Brief
3.2. Wprowadzenie
3.3. Cele strategiczne
3.4. Corporate identity
3.5. Segmentacja
3.6. Kanały komunikacji
3.6.1. Prasa
3.6.2. Radio
3.6.3. Telewizja
3.6.4. Outdoor
3.6.5. Internet
3.7. Produkt
3.8. Aspekty prawne
3.9. Metody ewaluacji
3.10. Przedmiot zlecenia
3.10.1. Komunikacja wewnętrzna: narzędzia komunikacji pośredniej i bezpośredniej
3.10.2. Naming: nazwa firmy, nazwa produktu
3.10.3. Reklama: slogan reklamowy i body copy
3.10.4. Webwriting: seo copywriting, blog, call to action
3.10.5. Branding: architektura marki, opakowanie
3.10.6. Promocja sprzedaży
3.10.7. Public relations
3.10.8. Event marketing
3.10.9. Marketing polityczny
3.10.10. Marketing społeczny
Zakończenie
Spis ekspertów
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
272 strony, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|