wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

CROWDFUNDING ZREALIZUJ SWÓJ POMYSŁ ZE WSPARCIEM CYFROWEGO TŁUMU


GIEŁZA M. MALINOWSKI B.F.

wydawnictwo: ONE PRESS, 2015, wydanie I

cena netto: 41.89 Twoja cena  39,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Crowdfunding

Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu


Czym jest crowdfunding?

Na to pytanie prościej jest odpowiedzieć przez zaprzeczenie. Crowdfunding nie jest: finansowaniem społecznościowym, piramidą finansową ani bezzwrotną pożyczką uzyskaną od wielu osób. Jest za to demokratyczną i cyfrową metodą finansowania projektów, w ramach której dowolna osoba głosuje swoimi pieniędzmi na jakiś pomysł w zamian za konkretną korzyść. Jest także demokratyczną formą marketingu, łączącą zaufanie i dialog z gospodarką doświadczeń i mechanizmami społecznościowymi. Innymi słowy, crowdfunding to taka forma kapitalizmu, w której o realizacji danego pomysłu decyduje Tłum.

Crowdfunding w Polsce rośnie w siłę w miarę rozwoju inwencji i zaradności cyfrowego Tłumu.

Coraz więcej artystów, startupów, a nawet organizacji charytatywnych zwraca się bezpośrednio do swoich społeczności w celu pozyskania funduszy na realizację kapitalnych, potrzebnych projektów. To jednak wciąż za mało!


Wstęp (7)

Rozdział 1. Wprowadzenie teoretyczne (15)

 

  • Tłum finansował od zawsze (15)
  • Definiując crowdfunding (21)
  • Crowdfunding to (prawie) same zalety (26)
  • Proces crowdfundingu (32)
  • Typy i rodzaje crowdfundingu (42)

 

Rozdział 2. Niezbędnik (49)

 

  • Wstęp (49)
  • 5P crowdfundingu (53)
    • Pomysł (58)
    • Plemię (60)
    • Plan (60)
    • Prezentacja (61)
    • Promocja/PR (61)
    • 5P i tysiące niewiadomych (62)
  • Dlaczego Tłum? (I inne trudne pytania) (63)
    • Łyżka dziegciu, beczka miodu (63)
    • Pytanie 1. Czemu akurat crowdfunding? (65)
    • Pytanie 2. Czy możesz właściwie sformułować swoje cele? (66)
    • Pytanie 3. Dlaczego Tłum miałby wesprzeć Twój pomysł? (67)
    • Pytanie 4. Czy rozumiesz i akceptujesz zasady? (68)
    • Komentarze (69)
  • Wybór modelu i sposobu finansowania przez Tłum (74)
    • Wybór platformy (74)
    • "Trzecia droga"1 i druga też (79)
    • Komentarze (83)
  • Wyznaczenie celu finansowego i czasu trwania zbiórki (86)
    • Wyznaczenie celu finansowego (funding goal) (86)
    • Wyznaczenie celów dodatkowych (stretch goals) (90)
    • Wyznaczenie czasu trwania zbiórki (93)
    • Komentarze (97)
  • Dobór nagród i budowanie struktury nagród (100)
    • Dobór nagród (perk selection) (101)
    • Konstruowanie poziomów nagród (perk pricing & structuring) (104)
    • Komentarze (112)
  • Przygotowanie prezentacji (115)
    • Ty (117)
    • Opowieść projektu (story) (118)
    • Materiały i aspekt wizualny (121)
    • Opis projektu (project description) (123)
    • Wideoprezentacja (video pitch) (128)
    • Komentarze (131)
  • Promocja/PR przed startem zbiórki (136)
    • Z czym, do kogo, jak i po co? (136)
    • Mobilizacja Twojego Plemienia (139)
    • Pokrewne Plemiona i partnerzy (142)
    • Media i liderzy opinii (145)
    • Tuż przed startem (149)
    • Komentarze (150)
  • Promocja/PR po starcie zbiórki (155)
    • Pierwsze kilkadziesiąt godzin (155)
    • Kolejne kilkadziesiąt godzin (158)
    • Co dalej? (163)
    • Zarządzanie kryzysowe (165)
    • Komentarze (166)
  • Koniec kampanii... początek pracy (170)
    • Scenariusz nr 1: Sukces (170)
    • Scenariusz nr 2: Porażka (175)
    • Komentarze (179)
  • Imperialne rozmowy przy piwie. Wywiad z organizatorami zbiórki "Piwne imperium" (183)
  • "Baliśmy się, że dojdziemy do 100 tys. zł". Wywiad z organizatorami zbiórki Space is More (202)
  • Budując zbrojownię. Wywiad z organizatorem zbiórki The Armory (217)
  • Wizytówka w postaci wydanej płyty. Wywiad z zespołem Yoga Terror (224)

 

Rozdział 3. Dziennik kampanii (235)

 

  • Ostatnie dni przed startem (235)
  • 30 dni kampanii (247)
  • Co dalej? (263)

 

Zakończenie (267)

Słowniczek pojęć (271)

Honorowa lista wspierających (280)


280 stron, Format: 14.0x21.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022