wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 47.15 44,79   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

EXPRESSION BLEND PRZEWODNIK


ŻARSKI A.

wydawnictwo: PROMISE, 2009, wydanie I

cena netto: 47.15 Twoja cena  44,79 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Expression Blend

Przewodnik


Przewodnik ten ma na celu zapoznanie Czytelnika z produktem o nazwie Expression Blend.

Czym tak naprawdę jest Blend?

Jest to profesjonalne narzędzie do projektowania interaktywnych interfejsów użytkownika – w szczególności różnego rodzaju animacji 2D oraz 3D.

Pozwala na łączenie różnego rodzaju elementów w jednym projekcie.

Mogą to być obrazy wideo, grafika wektorowa, wysokiej jakości elementy tekstowe, animacje oraz różnego rodzaju inne grafiki.

Dzięki temu można tworzyć bardzo zaawansowane obiekty, zawierające najrozmaitsze podstawowe elementy i budując w ten sposób rozbudowany interfejs użytkownika.


1. Co to jest Expression Blend

2. Instalacja produktu

3. Pierwsze kroki z Expression Blend
Menu File
Menu Edit
Menu View
Menu Object
Menu Project
Menu Tools
Opcje środowiska pracy
Toolbox
Biblioteka zasobów (Asset Library)
Interaction Panel
Właściwości {Property Panel]
Zasoby - resources

4. Układ dokumentu
Typy dokumentów

5. Rysowanie obiektów i kształtów
Rozciąganie kształtów
Praca ze ścieżkami

6. Pędzel i jego zastosowanie
SolidColorBrush
LinearGradientBrush
RadialGradientBrush
Oś gradientu
ImageBrush
DrawingBrush
VisualBrush
Obiekty geometryczne

7. Grid
Rozmieszczenie elementów
Grid Splitter

8. Animacje
System animacji w WPF
Typy animacji
Klasa timeline
Właściwość BeginTime
Obsługa zdarzeń
Animacje łączone
Właściwości czasu: Duration
Właściwości czasu: AutoReverse
Właściwości czasu: RepeatBehavior
Storyboard
Animacje transformacji
Rozpoczęcie animacji
Animacja stylów
Animacje szablonów kontrolek
Klatki animacji
Interpolacja klatek
Klasy animacji klatkowych
Typy klatek animacji
Metody interpolacji
Struktura elementu KeyTime
Przykład animacji krok po kroku

9. Zasoby
Słownik zasobów

10. Style i szablony
Style generyczne
Określanie stylów kontrolek
Style i wyzwalacze
Proste kontrolki (Simple Controls)

11. Praca z tekstem
Label
TextBox
RichTextBox
PasswordBox
Typografia

12. Media Element
Tryb Independent
Tryb Clock
Klasa MediaElement

Zakończenie


160 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022