wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

CZAS INTERNACJONALIZACJI WYZWANIA DLA POLSKICH UCZELNI


SIWIŃSKA B.ZIMNAK M. RED.

wydawnictwo: ELIPSA, 2016, wydanie I

cena netto: 40.10 Twoja cena  38,10 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Czas internacjonalizacji

Wyzwania dla polskich uczelni


Książka próbuje zapełnić pewną istotną lukę na rynku wydawniczym.

Sytuacja szkolnictwa wyższego zmienia się dynamicznie i refleksja nad jego umiędzynarodowieniem staje się konieczna.

Autorami są osoby które od wielu lat zajmują się rekrutacją, a następnie edukacją i „prowadzeniem” studentów cudzoziemców w naszym .Ich wiedza i doświadczenie, wsparte refleksją o charakterze naukowym, prawnym i organizacyjnym złożyły się na zawartość niniejszej publikacji.

Jej odbiorcami mogą – i powinni – być pracownicy uczelni zajmujący się marketingiem międzynarodowym, rekrutacją i opieką nad cudzoziemcami, którzy wybrali na miejsce edukacji nasz kraj. Mogą nimi być także dydaktycy, w tym zwłaszcza ci, którzy prowadzą specjalności związane z umiędzynarodowieniem wiedzy, nauką języka polskiego jako obcego, socjologicznymi aspektami pobytu obcokrajowców w naszym kraju. I wreszcie mogą – i powinni – sięgnąć po nią ci wszyscy urzędnicy różnych szczebli administracji samorządowej, którzy coraz częściej stają w obliczu praktycznych i teoretycznych problemów wynikających ze stopniowej zmiany struktury narodowościowej w niektórych miastach i środowiskach.


Wstęp

INTERNACJONALIZACJA - NOWE PERSPEKTYWY DLA UCZELNI I NAUKI

Marek Kwiek
Produktywność w nauce w ujęciu ilościowym: badacze "umiędzynarodowieni" i "lokalni"

Bianka Siwińska
Internacjonalizacja, której nie ma

ZARZĄDZANIE UCZELNIĄ UMIĘDZYNARODOWIONĄ

Grzegorz Mazurek
Zarządzanie uczelnią międzynarodową - perspektywa krajowa - Akademia Leona Koźmińskiego

Łukasz Wojdyga
Zarządzanie z perspektywy międzynarodowej rekrutacji

Edyta Lachowicz-Santos
Znaczenie komunikacji i networkingu w kształtowaniu relacji z absolwentami zagranicznymi

RYNKI I MODELE UMIĘDZYNARODOWIENIA

Waldemar Siwiński
Dotychczasowe doświadczenia w zakresie wymiany studentów pomiędzy Polską i Ukrainą

Kazimierz Musiał
Umiędzynarodowienie szkolnictwa wyższego po skandynawsku

Katarzyna Morchen
Luksemburg: mały kraj - wielki sukces internacjonalizacji

Arif Erkol
Szkolnictwo wyższe w Turcji i jego umiędzynarodowienie

Joanna Gocłowska-Bolek
Programy stypendialne w krajach Ameryki Łacińskiej - szansa na skuteczną internacjonalizację polskich uczelni

Jacek Witkoś, Marcin Witkowski
KAIZEN w internacjonalizacji polskich uczelni, czyli jak wykorzystać ciągły proces ulepszania oferty dla kandydatów z zagranicy?

PROMOCJA I MARKETING ZAGRANICZNY

Maurits van Rooijen
Międzynarodowe promowanie uczelni

Maurits van Rooijen
Zasady implementacji projektu promocji międzynarodowej

Izabela Gajda-Perek
Nowe media a nowoczesne działania promocyjne uczelni wyższych

Marek Zimnak
Międzynarodowe certyfi katy jako narzędzie promocji

REKRUTACJA MIĘDZYNARODOWA

Ewa Kiszka
Rekrutacja międzynarodowa - co w tym trudnego?

Liliana Lato
Agencje rekruterskie: pragmatyka współpracy

Vishal Sagar Agnihotri
Indie w perspektywie rekrutacyjnej polskich uczelni

Ewa Jurkiewicz-Sękiewicz, Karolina Jędrzejkowska
Rola centrów językowych w umiędzynarodowieniu uczelni wyższych

JĘZYK I ADAPTACJA KULTUROWA

Jolanta Tambor, Aleksandra Achtelik
Świadomość językowa z perspektywy studenta cudzoziemca

Joanna Laskowska
Mosty, a nie bariery - rzecz o komunikacji

Magdalena Łazarewicz, Bożena Werner
Rola uczelni w adaptacji kulturowej, integracji i wsparciu psychospołecznym studentów zagranicznych

Autorzy
Summary
Indeks osób


308 stron, oprawa kartonowa foliowana

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022