wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

LOGISTYKA W BIZNESIE MIĘDZYNARODOWYM


GOŁEMBSKA E. BANASZYK P.

wydawnictwo: WNT, 2015, wydanie I

cena netto: 51.99 Twoja cena  49,39 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Logistyka w biznesie międzynarodowym


Monografia jest pierwszą w Polsce książką poświęconą miejscu i roli zarządzania logistycznego w gospodarce międzynarodowej.

Jej celem jest ukazanie istoty związku między najnowszymi metodami zarządzania przedsiębiorstwem czy korporacją transnarodową a logistyką jako strategią dla firmy.

Praca opatra jest na najnowszych, pochodzących z 2015 roku, wynikach badań empirycznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach międzynarodowych, w których logistyka służy uzyskaniu oraz utrzymaniu przewagi konkurencji.


Wprowadzenie

Rozdział 1. Koncepcje zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym na tle ewolucji uwarunkowań konkurowania
1.1. Wpływ otoczenia na zarządzanie przedsiębiorstwem
1.2. Zarządzanie łańcuchem dostaw we współczesnych koncepcjach naukowych
1 3. Wpływ umiędzynarodowienia na zarządzanie przedsiębiorstwem

Rozdział 2. Logistyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem międzynarodowym
2.1. Miejsce i rola logistyki w organizacji i zarządzaniu przedsiębiorstwem
2.2. Ważniejsze funkcje zarządzania logistycznego
2.3. Metody zarządzania logistycznego przedsiębiorstwem

Rozdział 3. Zarządzanie z logistyką jako strategią w praktyce przedsiębiorstw - wyniki badań
3.1. Metoda ekspercka w badaniach zarządzania logistycznego w biznesie międzynarodowym
3.2. Ocena praktyki zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem
3.3. Zarządzanie logistyczne w przedsiębiorstwie - diagnoza i kierunki rozwoju
3.4. Skuteczność zarządzania logistycznego w przedsiębiorstwie

Rozdział 4. Przedsiębiorstwo jako ogniwo łańcucha dostaw
4.1. Strategiczne znaczenie łańcucha dostaw w biznesie międzynarodowym
4.2. Nowoczesne łańcuchy dostaw
4.3. Charakter rynku przedsiębiorstwa a jego łańcuch dostaw

Rozdział 5. Sieci dostaw jako odmiany sieci gospodarczych
5.1. Uwarunkowania budowy i eksploatacji logistycznej sieci dostaw
5.2. Punkty modalne w sieci dostaw
5.3. Metody konfigurowania sieci dostaw

Rozdział 6. Wpływ zarządzania logistycznego w przedsiębiorstwie na rozwój biznesu międzynarodowego
6.1. Rola zarządzania logistycznego w redukowaniu asymetrii informacji rynkowej
6.2. Czynniki ograniczające i stymulujące wpływ zarządzania logistycznego na biznes międzynarodowy
6.3. Ważniejsze zasady implementacji polityki logistycznej UE w przedsiębiorstwach międzynarodowych

Bibliografia
Indeks


164 strony, Format: 16.5x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022