|
LOGISTYKA W BIZNESIE MIĘDZYNARODOWYM
GOŁEMBSKA E. BANASZYK P. wydawnictwo: WNT, 2015, wydanie Icena netto: 51.99 Twoja cena 49,39 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Logistyka w biznesie międzynarodowym
Monografia jest pierwszą w Polsce książką poświęconą miejscu i roli
zarządzania logistycznego w gospodarce międzynarodowej.
Jej celem jest ukazanie istoty związku między najnowszymi metodami zarządzania
przedsiębiorstwem czy korporacją transnarodową a logistyką jako strategią dla firmy.
Praca opatra jest na najnowszych, pochodzących z 2015 roku, wynikach badań
empirycznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach międzynarodowych, w których
logistyka służy uzyskaniu oraz utrzymaniu przewagi konkurencji.
Wprowadzenie
Rozdział 1. Koncepcje zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym na tle
ewolucji uwarunkowań konkurowania
1.1. Wpływ otoczenia na zarządzanie przedsiębiorstwem
1.2. Zarządzanie łańcuchem dostaw we współczesnych koncepcjach naukowych
1 3. Wpływ umiędzynarodowienia na zarządzanie przedsiębiorstwem
Rozdział 2. Logistyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem międzynarodowym
2.1. Miejsce i rola logistyki w organizacji i zarządzaniu przedsiębiorstwem
2.2. Ważniejsze funkcje zarządzania logistycznego
2.3. Metody zarządzania logistycznego przedsiębiorstwem
Rozdział 3. Zarządzanie z logistyką jako strategią w praktyce przedsiębiorstw
- wyniki badań
3.1. Metoda ekspercka w badaniach zarządzania logistycznego w biznesie międzynarodowym
3.2. Ocena praktyki zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem
3.3. Zarządzanie logistyczne w przedsiębiorstwie - diagnoza i kierunki rozwoju
3.4. Skuteczność zarządzania logistycznego w przedsiębiorstwie
Rozdział 4. Przedsiębiorstwo jako ogniwo łańcucha dostaw
4.1. Strategiczne znaczenie łańcucha dostaw w biznesie międzynarodowym
4.2. Nowoczesne łańcuchy dostaw
4.3. Charakter rynku przedsiębiorstwa a jego łańcuch dostaw
Rozdział 5. Sieci dostaw jako odmiany sieci gospodarczych
5.1. Uwarunkowania budowy i eksploatacji logistycznej sieci dostaw
5.2. Punkty modalne w sieci dostaw
5.3. Metody konfigurowania sieci dostaw
Rozdział 6. Wpływ zarządzania logistycznego w przedsiębiorstwie na rozwój
biznesu międzynarodowego
6.1. Rola zarządzania logistycznego w redukowaniu asymetrii informacji rynkowej
6.2. Czynniki ograniczające i stymulujące wpływ zarządzania logistycznego na biznes
międzynarodowy
6.3. Ważniejsze zasady implementacji polityki logistycznej UE w przedsiębiorstwach
międzynarodowych
Bibliografia
Indeks
164 strony, Format: 16.5x24.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|