wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 141.75 134,66   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

C# 6.0 - KSIĘGA PRZEPISÓW


HILYARD J. TEILHET S.

wydawnictwo: PROMISE, 2016, wydanie I

cena netto: 141.75 Twoja cena  134,66 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

C# 6.0 - Księga przepisów


Nowe wydanie bestsellerowej książki, w pełni zaktualizowane do wersji C# 6.0, oferuje ponad 150 użytecznych rozwiązań dla typowych i nie aż tak typowych problemów, z którymi muszą sobie radzić programiści C# w codziennej pracy.

Większość przykładów zostało przypisanych z wykorzystaniem nowych funkcjonalności C# 6.0.

To lektura obowiązkowa dla każdego programisty preferującego ogólniejsze rozwiązania języka C# i szukającego szybkich odpowiedzi na teoretyczne pytania. C# 6.0

Księga przykładów udostępnia nowe przepisy dla metod asynchronicznych, obiektów dynamicznych, zaawansowanej obsługi błędów, kompilatora Rosyln i jeszcze więcej.

Niektóre z omawianych zagadnień:

• Klasy i typy ogólne
• Kolekcje, wyliczenia i iteratory
• Typy danych
• Wyrażenia LINQ i Lambda
• Obsługa wyjątków
• Odbicia i programowanie dynamiczne
• Wyrażenia regularne
• Interakcja z systemem plików
• Praca w sieci i Web
• Wykorzystanie XML
• Wątkowanie, synchronizacja i współbieżność

Każdy przepis w książce zawiera przetestowany kod, który można pobrać z witryny oreilly.com i wykorzystać we własnych aplikacjach, przy czym do każdego z nich dołączone jest szczegółowe wyjaśnienie, jak i dlaczego działa pokazana technika.

Do korzystania z książki i dołączonych przykładów nie trzeba być doświadczonym programistą C# lub .NET. Trzeba jedynie być kimś, kto chce rozwiązać problem już teraz, bez konieczności poznawania najpierw całej powiązanej teorii.


Wstęp

1 Klasy i typy generyczne
1.0 Wprowadzenie
1.1 Tworzenie unii
1.2 Umożliwianie sortowania typu
1.3 Umożliwianie przeszukiwania typu
1.4 Zwracanie z metody wielu elementów
1.5 Parsowanie parametrów wiersza poleceń
1.6 Inicjowanie stałego pola w czasie wykonywania
1.7 Tworzenie klonowalnych klas
1.8 Zapewnianie prawidłowego usuwania obiektu
1.9 Kiedy i gdzie stosować typy generyczne
1.10 Wprowadzenie do typów generycznych
1.11 Odwracanie zawartości posortowanej listy
1.12 Ograniczanie argumentów typu
1.13 Inicjowanie zmiennych generycznych do ich domyślnych wartości
1.14 Dodawanie punktów zaczepienia do wygenerowanych obiektów
1.15 Kontrolowanie wywołań delegatów wewnątrz delegatu zbiorowego
1.16 Domknięcia w C#
1.17 Wykonywanie operacji na listach za pomocą funktorów
1.18 Kontrolowanie inicjalizacji pól struktury
1.19 Bardziej przystępne sprawdzanie wartości null

2 Kolekcje, enumeratory i iteratory
2.0 Wprowadzenie
2.1 Wyszukiwanie zduplikowanych elementów na liście List
2.2 Utrzymywanie listy Lis w posortowanej postaci
2.3 Sortowanie kluczy i/lub wartości słownika
2.4 Tworzenie słownika z wartościami granicznymi
2.5 Utrwalanie kolekcji pomiędzy sesjami aplikacji
2.6 Testowanie elementów tablicy lub listy Lis
2.7 Tworzenie niestandardowych enumeratorów
2.8 Korzystanie z iteratorów i bloków finally
2.9 Implementowanie w klasie zagnieżdżonych pętli foreach
2.10 Korzystanie z bezpiecznego wątkowo słownika dla współbieżnego dostępu bez blokowania

3 Typy danych
3.0 Wprowadzenie
3.1 Kodowanie danych binarnych przy użyciu formatu Base64
3.2 Dekodowanie danych binarnych zakodowanych formatem Base64
3.3 Powrotne konwertowanie łańcucha znaków zwróconego z tablicy Byte[] do typu string
3.4 Przekazywanie łańcucha znaków do metody przyjmującej wyłącznie Byte[]
3.5 Sprawdzanie, czy łańcuch znakowy jest poprawną liczbą
3.6 Zaokrąglanie wartości zmiennoprzecinkowej
3.7 Wybieranie algorytmu zaokrąglania
3.8 Bezpieczne wykonywanie zawężającego rzutowania numerycznego
3.9 Testowanie pod kątem poprawności wartości typu wyliczeniowego
3.10 Wykorzystywanie członków typów wyliczeniowych w masce bitowej
3.11 Sprawdzanie, czy któraś z flag typu wyliczeniowego została ustawiona

4 Zapytania LINQ i wyrażenia lambda
4.0 Wprowadzenie
4.1 Odpytywanie kolejki komunikatów
4.2 Praca z danymi z wykorzystaniem semantyki zbiorów
4.3 Ponowne wykorzystywanie sparametryzowanych zapytań LINQ do SQL
4.4 Sortowanie wyników w zależności od kultury
4.5 Dodawanie rozszerzeń funkcjonalnych do wykorzystania w LINQ
4.6 Odpytywanie i łączenie różnych repozytoriów danych
4.7 Pozyskiwanie danych z plików konfiguracyjnych przy użyciu LINQ
4.8 Tworzenie kodu XML bezpośrednio z bazy danych
4.9 Selektywne wybieranie wyników zapytania
4.10 LINQ i kolekcje niewspierające interfejsu IEnumerable 
4.11 Zaawansowane wyszukiwanie interfejsu
4.12 Korzystanie z wyrażeń lambda
4.13 Korzystanie w wyrażeniach lambda z innych modyfikatorów parametrów
4.14 Przyspieszanie operacji LINQ z użyciem współbieżności

5 Debugowanie i obsługa wyjątków
5.0 Wprowadzenie
5.1 Wyłapywanie i ponowne rzucanie wyjątków
5.2 Obsługa wyjątków rzucanych z metod wywołanych w ramach odbicia
5.3 Tworzenie nowego typu wyjątku
5.4 Przerywanie na wyjątku pierwszej szansy
5.5 Obsługiwanie wyjątków rzucanych z asynchronicznego delegatu
5.6 Dodawanie do wyjątków dodatkowych informacji z użyciem właściwości Exception.Data
5.7 Praca z nieobsłużonymi wyjątkami w aplikacjach WinForms
5.8 Praca z nieobsłużonymi wyjątkami w aplikacjach WPF
5.9 Ustalanie, czy proces przestał odpowiadać
5.10 Korzystanie w aplikacji z dzienników zdarzeń3
5.11 Monitorowanie dziennika zdarzeń pod kątem konkretnego wpisu
5.12 Implementowanie prostego licznika wydajności
5.13 Tworzenie niestandardowych wyświetlaczy debugowania dla naszych klas
5.14 Wykrywanie miejsca powstania wyjątku
5.15 Obsługa wyjątków w scenariuszach asynchronicznych
5.16 Selektywne przetwarzanie wyjątków

6 Odbicie i programowanie dynamiczne
6.0 Wprowadzenie
6.1 Listowanie wykorzystywanych zestawów
6.2 Określanie charakterystyki typów w zestawach
6.3 Określanie charakterystyki dziedziczenia
6.4 Wywoływanie członków z użyciem odbicia
6.5 Pozyskiwanie informacji ze zmiennej lokalnej
6.6 Tworzenie typu generycznego
6.7 Różnica pomiędzy dynamic a object
6.8 Dynamiczne tworzenie obiektów
6.9 Modyfikowanie obiektów pod kątem rozszerzalności

7 Wyrażenia regularne
7.0 Wprowadzenie
7.1 Wyodrębnianie grup z obiektu MatchCollection
7.2 Weryfikowanie składni wyrażeń regularnych
7.3 Rozszerzanie podstawowej funkcji zamiany tekstu
7.4 Implementowanie lepszego tokenizatora
7.5 Zwracanie pełnego wiersza, w którym znaleziono dopasowanie
7.6 Wyszukiwanie określonych wystąpień dopasowania
7.7 Korzystanie z powszechnych wzorców

8 Operacje wejścia-wyjścia w systemie plików
8.0 Wprowadzenie
8.1 Wyszukiwanie katalogów lub plików za pomocą znaków wieloznacznych
8.2 Uzyskiwanie drzewa katalogów
8.3 Parsowanie ścieżki
8.4 Uruchamianie i używanie narzędzi konsoli
8.5 Blokowanie fragmentów pliku
8.6 Oczekiwanie na wystąpienie akcji w systemie plików
8.7 Porównywanie informacji o wersji dwóch modułów wykonywalnych
8.8 Wyszukiwanie informacji o wszystkich nośnikach dostępnych w systemie
8.9 Kompresja i dekompresja plików

9 Zagadnienia sieciowe
9.0 Wprowadzenie
9.1 Obsługa błędów serwera WWW
9.2 Komunikacja z serwerem WWW
9.3 Przekazywanie żądań przez proxy
9.4 Pobieranie HTML na podstawie adresu URL
9.5 Używanie kontrolki przeglądarki internetowej
9.6 Prekompilacja strony ASP.NET z poziomu programu
9.7 Stosowanie sekwencji specjalnych i ich usuwanie z danych dla sieci WWW
9.8 Sprawdzanie niestandardowych stron błędów serwera WWW
9.9 Tworzenie serwera TCP
9.10 Tworzenie klienta TCP
9.11 Symulacja przesłania formularza
9.12 Przesyłanie danych za pośrednictwem HTTP
9.13 Komunikacja z wykorzystaniem potoków nazwanych
9.14 Pingowanie z poziomu kodu
9.15 Wysyłanie poczty SMTP z wykorzystaniem usługi SMTP
9.16 Skanowanie portów na komputerze za pomocą gniazd
9.17 Wykorzystanie bieżących ustawień internetowych
9.18 Przenoszenie plików za pomocą FTP

10 XML
10.0 Wprowadzenie
10.1 Odczyt i dostęp do danych XML w kolejności zdefiniowanej w dokumencie
10.2 Przeszukiwanie treści dokumentu XML
10.3 Weryfikacja XML
10.4 Wykrywanie zmian w dokumencie XML
10.5 Obsługa niedozwolonych znaków w łańcuchu XML
10.6 Przekształcanie XML
10.7 Weryfikacja zmodyfikowanych dokumentów XML bez ich ponownego wczytywania
10.8 Rozszerzanie przekształceń
10.9 Uzyskiwanie schematów na podstawie istniejących plików XML
10.10 Przekazywanie parametrów do przekształceń

11 Bezpieczeństwo
11.0 Wprowadzenie
11.1 Szyfrowanie i odszyfrowywanie łańcucha
11.2 Szyfrowanie i odszyfrowywanie pliku
11.3 Usuwanie informacji dotyczących szyfrowania
11.4 Zapobieganie uszkodzenia łańcucha podczas transferu danych
11.5 Gwarantowanie bezpieczeństwa asercji
11.6 Weryfikacja nadania określonych uprawnień podzespołowi
11.7 Minimalizowanie obszaru ataków na podzespół
11.8 Uzyskiwanie informacji na temat zabezpieczeń i inspekcji
11.9 Nadawanie lub odbieranie dostępu do pliku lub do klucza rejestru
11.10 Zabezpieczanie danych łańcuchowych
11.11 Zabezpieczanie danych strumieniowych
11.12 Szyfrowanie informacji w pliku web.config
11.13 Uzyskiwanie bezpieczniejszego dojścia do pliku
11.14 Przechowywanie haseł

12 Wątki, synchronizacja i współbieżność
12.0 Wprowadzenie
12.1 Tworzenie pól statycznych dla określonych wątków
12.2 Zapewnianie bezpiecznego wątkowo dostępu do elementów klasy
12.3 Zapobieganie dyskretnemu zakończeniu wątku
12.4 Powiadamianie o zakończeniu działania asynchronicznego delegata
12.5 Przechowywanie prywatnych danych własnych wątku
12.6 Nadawanie dostępu do zasobów wielu klientom z wykorzystaniem semafora
12.7 Synchronizowanie wielu procesów za pomocą muteksu
12.8 Wykorzystywanie zdarzeń w celu zapewnienia współpracy wątków
12.9 Wykonywanie operacji niepodzielnych w wątkach
12.10 Optymalizacja dostępu polegającego głównie na odczycie danych
12.11 Jak sprawić, by nasze żądania do bazy danych były bardziej skalowalne
12.12 Uruchamianie zadań w określonej kolejności

13 Przybornik
13.0 Wprowadzenie
13.1 Obsługa zamykania systemu, zarządzania energią lub zmian w sesji użytkownika
13.2 Kontrola usługi
13.3 Pobieranie listy procesów, w których wczytany jest podzespół
13.4 Używanie kolejek komunikatów na lokalnej stacji roboczej
13.5 Przechwytywanie wyniku ze standardowego strumienia wyjścia
13.6 Przechwytywanie standardowego wyjścia procesu
13.7 Uruchamianie kodu we własnej domenie AppDomain
13.8 Sprawdzanie wersji systemu operacyjnego i dodatku Service Pack

Indeks
O autorach


768 stron, Format: 17.0x23.0cm, oprawa kartonowa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022