Spis treści
Sławomir Owczarski
10 lat WSzK
Czesław Sikorski
Cechy organizacji epoki informacyjnej
Bogdan Gregor
Zmiany otoczenia organizacji w społeczeństwie informacyjnym i nowej gospodarce
Wojciech Grzegorczyk
Warianty strategii marketingowej polskich przedsiębiorstw na rynku europejskim
Ewa Kucharska - Stasiak
Zarządzanie nieruchomościami przez wartość
Ryszard Kuriata
Wybrane problemy zarządzania kryzysowego
Jacek Otto
Proces kreowania wartości dla klienta według koncepcji marketingu relacji
Andrzej Pomykalski
Zmiany marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem XXI wieku
Stanisława Wilmańska - Sosnowska
Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw w warunkach nowej gospodarki
Lucyna Lewandowska
Koncepcje zarządzania i finansowania rozwoju organizacji gospodarczych w kontekście
globalizacji
Peter Bendixen
Ekonomia a myślenie poglądowe
Sławomir Owczarski
Podstawowe problemy teorii i praktyki zarządzania logistycznego
Krzysztof Konecki
Wpływ kultury organizacyjnej na praktyki zarządzania
147 stron