wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ZARZĄDZANIE WIEDZĄ A PROCES INNOWACJI PRODUKTU BUDOWANIE PRZEWAGI KONK


BRDULAK J.J.

wydawnictwo: SGH, 2005, wydanie I

cena netto: 21.00 Twoja cena  19,95 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Autor książki stara się odpowiedzieć na następujące pytania:
- Jakie są główne założenia koncepcji zarządzania wiedzą?
- Co możemy zaliczyć do głównych narzędzi zarządzania wiedzą?
- Jak wykorzystać dorobek zarządzania wiedzą w konkretnym procesie w organizacji -procesie innowacji produktu?
- Jakie warunki muszą zostać spełnione, aby szybko i skutecznie wprowadzać nowe produkty?

Publikacja poświęcona jest jednemu z najważniejszych procesów w organizacji - innowacji produktu. Dzięki sprawnemu tworzeniu nowych produktów przedsiębiorstwo jest w stanie przetrwać na konkurencyjnym i coraz bardziej nasyconym rynku. Jednocześnie, zdaniem autora, teoria niepoparta konkretnymi przykładami jest w dużym stopniu niefunkcjonalna. Z tego powodu w książce można znaleźć pięć przykładów organizacji polskich oraz pięć amerykańskich wykorzystujących niektóre narzędzia zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu. Stany Zjednoczone są jednym z miejsc narodzin koncepcji zarządzania wiedzą. Było to inspiracją dla autora do przeprowadzenia badań w ramach uzyskanego stypendium na University of Denver w Kolorado. Przykłady dobrze obrazują stopień zaawansowania polskich i amerykańskich organizacji w zarządzaniu wiedzą.

175 stron miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- ZARZĄDZANIE WIEDZĄ W POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTWACH
BŁASZCZUK A. BRDULAK J. GUZIK M. PAWLUCZUK A.

- ZARZĄDZANIE WIEDZĄ W WARUNKACH GLOBALNEJ WSPÓŁPRACY PRZEDSIĘBIORSTW
BOGDANIENKO J.

- ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
EVANS C.

- IMPERIUM WOLNOŚCI.HISTORIA AMWAY CORPORATION
ROBINSON W.J.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022