ZARZĄDZANIE WIEDZĄ A PROCES INNOWACJI PRODUKTU BUDOWANIE PRZEWAGI KONK
BRDULAK J.J. wydawnictwo: SGH, 2005, wydanie I cena netto: 21.00 Twoja cena 19,95 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Autor książki stara się odpowiedzieć na następujące pytania:
- Jakie są główne założenia koncepcji zarządzania wiedzą?
- Co możemy zaliczyć do głównych narzędzi zarządzania wiedzą?
- Jak wykorzystać dorobek zarządzania wiedzą w konkretnym procesie w organizacji
-procesie innowacji produktu?
- Jakie warunki muszą zostać spełnione, aby szybko i skutecznie wprowadzać nowe
produkty?
Publikacja poświęcona jest jednemu z najważniejszych procesów w organizacji -
innowacji produktu. Dzięki sprawnemu tworzeniu nowych produktów przedsiębiorstwo jest w
stanie przetrwać na konkurencyjnym i coraz bardziej nasyconym rynku. Jednocześnie,
zdaniem autora, teoria niepoparta konkretnymi przykładami jest w dużym stopniu
niefunkcjonalna. Z tego powodu w książce można znaleźć pięć przykładów
organizacji polskich oraz pięć amerykańskich wykorzystujących niektóre narzędzia
zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu. Stany Zjednoczone są jednym z miejsc
narodzin koncepcji zarządzania wiedzą. Było to inspiracją dla autora do
przeprowadzenia badań w ramach uzyskanego stypendium na University of Denver w Kolorado.
Przykłady dobrze obrazują stopień zaawansowania polskich i amerykańskich organizacji w
zarządzaniu wiedzą.
175 stron miękka oprawa Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- ZARZĄDZANIE WIEDZĄ W POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTWACH BŁASZCZUK A. BRDULAK J. GUZIK M. PAWLUCZUK A.
- ZARZĄDZANIE WIEDZĄ W WARUNKACH GLOBALNEJ WSPÓŁPRACY PRZEDSIĘBIORSTW BOGDANIENKO J.
- ZARZĄDZANIE WIEDZĄ EVANS C.
- IMPERIUM WOLNOŚCI.HISTORIA AMWAY CORPORATION ROBINSON W.J.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|