W związku z masowością kształcenia rodzi się wiele pytań, a nawet
niepokojów. W szczególności pojawia się pytanie, czy radykalny wzrost liczby
studentów na zarządzaniu nie obniża jakości kształcenia na tym kierunku studiów. Niniejsze
opracowanie jest skromnym wkładem do badań i dyskusji o problemach kształcenia
przyszłych menedżerów w Polsce.
"Recenzowana książka jest oryginalną i wartościową pracą
wzbogacającą naszą wiedzę na temat jakości usług edukacyjnych, na przykładzie
konkretnego kierunku kształcenia w uczelni wyższej.
Artykuły, które składają się na tę monografię, tworzą swoisty
portret jakości kształcenia na kierunku Zarządzanie i Marketing. Położono w nich
szczególny naciski na próbę sformułowania cennych wskazówek i postulatów, niezwykle
użytecznych dla praktyki doskonalenia jakości kształcenia. Jest rzeczą bezsporną, że
stała troska o jakość nauczania ma ogromne znaczenia w zdobywaniu przewagi
konkurencyjnej na coraz wymagającym rynku usług edukacyjnych".
Prof. dr hab. Jerzy Mączyński
Rektor Polsko-Czeskiej Wyższej Szkoły Biznesu i Sportu "Collegium Glacense" w
Nowej Rudzie
167 stron, miękka oprawa