Książka prezentuje sposoby skutecznego i odpowiedzialnego kierowania szkołą,
wyposażając czytelnika w niezbędną wiedzę i umiejętności. Autor, jeden z
najbardziej znanych na świecie teoretyków zmian oświatowych, pokazuje co zrobić, aby
funkcje kierownicze w szkole były bardziej pasjonującymi i możliwymi do skutecznego
sprawowania. Omawia zagadnienia dotyczące powinności moralnych ludzi oświaty od
szczebla rządowego poprzez dyrekcje szkół po nauczycieli. Przekonuje, że zmiany ma
poziomie kierownictwa szkół mają kluczowe znaczenie dla transformacji systemu jako
całości, gdyż we wszystkich szkołach tworzą i podtrzymują moralny wymiar
kształcenia, którego celem jest m.in. podnoszenie i wyrównywanie osiągnięć uczniów.
Książka przeznaczona jest dla studentów pedagogiki, administracji i zarządzania
oraz politologii. Niezbędna dla kadry zarządzającej w oświacie.
86 stron, format: 16,5x24 cm, miękka oprawa