wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 86.90 82,56   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

EFEKTYWNA KOMUNIKACJA. HARVARD BUSINESS REVIEW


PRACA ZBIOROWA

wydawnictwo: HELION - ONE PRESS, 2005, wydanie I

cena netto: 86.90 Twoja cena  82,56 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Efektywna komunikacja w organizacji to jeden z podstawowych czynników wpływających na jej działanie. Umiejętność rozmawiania ze współpracownikami i podwładnymi to jedna z podstawowych umiejętności, które powinien posiadać dobry menedżer, niestety często lekceważona. Menedżer, który potrafi w odpowiedni sposób przekazać swoje polecenia, cieszy się znacznie większym szacunkiem wśród personelu. Umiejętność komunikacji jest również niezbędna podczas prowadzenia zebrań i rozmów z kontrahentami.

"Harvard Business Review. Efektywna komunikacja" to zbiór ośmiu artykułów poświęconych komunikacji w organizacji, publikowanych w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak ważna dla menedżera jest umiejętność słuchania ludzi oraz nauczysz się organizować i prowadzić zebrania, których uczestnicy nie będą się nudzić. Nauczysz się rozmawiać z personelem i rozwiązywać konflikty w zespołach zarządzających.

  • Doskonalenie umiejętności słuchania innych
  • Określanie celu zebrania
  • Organizowanie zebrań
  • Prowadzenie spotkań
  • Zyskiwanie zaufania współpracowników i podwładnych
  • Sposoby zmiany zachowań pracowników szeregowych
  • "Burze mózgów" -- konstruktywne konflikty

Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.


Spis treści

Słuchanie ludzi
RALPH G. NICHOLS I LEONARD A. STEVENS

Jak poprowadzić zebranie?
ANTONY JAY

Twórcze zebrania dzięki dzieleniu się władzą
GEORGE M. PRINCE

Nikt nie ufa całkowicie szefowi
FERNANDO BARTOLOMÉ

Wyćwiczona nieudolność
CHRIS ARGYRIS

Ukryte komunikaty przekazywane przez menedżerów
MICHAEL B. MCCASKEY

Jak dotrzeć do pracowników szeregowych i zmienić ich zachowania?
T.J. LARKIN I SANDAR LARKIN

Konstruktywne konflikty w zespołach zarządzających
KATHLEEN M. EISENHARDT, JEAN L. KAHWAJY I L.J. BOURGEOIS III

O autorach

208 stron, A5, twarda oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022