Zostań prawdziwym przywódcą
- Poznaj różnicę pomiędzy menedżerem i przywódcą
- Zapoczątkuj i przeprowadź zmiany w firmie
- Zmobilizuj pracowników do wspólnego działania
Między menedżerem a przywódcą istnieje ogromna różnica. Każdego roku firmy na
całym świecie wydają ogromne pieniądze na szkolenia menedżerów, ale nie są w stanie
wykształcić dobrych przywódców - takich, którzy potrafią pociągnąć za sobą
innych ludzi oraz zapoczątkować i przeprowadzić gruntowne przemiany w działaniu i
strukturze firmy. Wszechobecna presja wprowadzania zmian w przedsiębiorstwach,
globalizacja i rosnąca świadomość klientów to czynniki, które powodują, że w
każdej firmie, która chce odnosić sukcesy, powinien znaleźć się dobry przywódca.
Jeśli chcesz rozwinąć swoje umiejętności przewodzenia ludziom, sięgnij po
książkę "Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności
przywódczych". Znajdziesz w niej wiadomości, które pomogą Ci w sytuacji, gdy
musisz podejmować decyzje i działać pod presją czasu. Lektura pomoże Ci
przeanalizować swoje mocne i słabe strony, dzięki niej dowiesz się, jak odnaleźć
się w nowej roli przywódcy, zmienić swoje porażki w sukcesy i przekonać do swoich
idei innych ludzi. Staniesz się doskonałym przywódcą, z którego zdaniem wszyscy
będą się liczyć.
- Istota przywództwa
- Poznawanie firmy i określanie celów
- Rozwijanie umiejętności podejmowania ryzyka
- Przeprowadzanie radykalnych zmian
- Budowanie relacji i zaufania
- Wywieranie wpływu na ludzi
Wiadomości zawarte w tej książce pozwolą Ci zostać prawdziwym przywódcą.
Spis treści
Wykład 1. Bądź menedżerem albo przywódcą
1.1. Wielka różnica
1.2. Czy można się nauczyć, jak być przywódcą?
1.3. Wolisz być menedżerem czy przywódcą?
1.4. Czym jest przywództwo?
1.5. Zakres przywództwa, czyli jak być przywódcą
1.6. Przywództwo a e-mail
1.7. Jak najlepiej skorzystać z Intensywnego kursu przywództwa
Wykład 2. Określ sytuację
2.1. Przedzierając się przez hałas
2.2. Poznaj swoją firmę
2.3. Wskaż ludziom cel
2.4. Wyznacz proporcje
2.5. Szybko wpłyń na ludzi
Wykład 3. Podejmuj ryzyko
3.1. Podejmowanie ryzyka
3.2. Skoncentruj się na możliwościach
3.3. Próbuj nowych rzeczy
3.4. Zakończ działanie
3.5. W konstruktywny sposób burz obecny porządek
3.6. Eskalacja konfliktu
Wykład 4. Bądź nieprzewidywalny
4.1. Nieprzewidywalność
4.2. Bierz udział w śmiałych przedsięwzięciach
4.3. Zaskocz ludzi w firmie
4.4. Promuj osoby myślące inaczej niż wszyscy
4.5. Wybiegaj w przyszłość - odcinaj się od przeszłości, aby działać w
przyszłości
Wykład 5. Silne przekonania
5.1. Głębokie przekonania
5.2. Bądź niezależny
5.3. Wyrażaj swoje poglądy
5.4. Buduj dobre relacje i zaufanie
5.5. Bądź szczery - mów, jak jest
Wykład 6. Spraw, aby działania były podejmowane na dużą skalę
6.1. Więcej niż działanie
6.2. Stosuj techniki wywierania wpływu
6.3. Wykorzystaj wiedzę w działaniu
6.4. Trzymaj się wyznaczonego kierunku
6.5. Stwórz i podtrzymuj etos rozwoju pracowników
Skorowidz
A5, 160 stron, miękka oprawa