wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 71.80 68,21   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

STRETCHING W BIZNESIE. ROZWIJANIE DZIAŁALNOŚCI W LEPSZYCH I GORSZYCH..


DEANS G.K. KROEGER F.

wydawnictwo: HELION - ONE PRESS, 2006, wydanie I

cena netto: 71.80 Twoja cena  68,21 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Rozwój - to słowo powraca niczym mantra podczas spotkań i narad poświęconych tworzeniu planów i strategii. Często padają stwierdzenia, że jest on możliwy jedynie w dojrzałych branżach i wyłącznie w przypadku firm położonych w odpowiednim kraju lub regionie. Jednak wiele firm znajduje sposoby, aby się rozwijać, niezależnie od aktualnego stanu gospodarki czy klimatu dla biznesu. Przedsiębiorstwa takie koncentrują się na innowacjach i kalkulowanym ryzyku, wciąż ulepszając produkty i wykorzystując nowe szansę, aby zabezpieczyć przyszłą sprzedaż. Ich menedżerowie rozumieją, że rozwój jest możliwy dzięki kombinacji różnych czynników. Należą do nich m.in. fuzje, przejęcia, innowacje pro-duktowe, efektywność organizacyjna i zdobywanie nowych rynków.

Książka "Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach" to efekt 14 lat badań prowadzonych przez Jej autora w ponad 29 000 przedsiębiorstw. Na podstawie zebranych danych A.T. Kearney stworzył czteroetapowy plan rozwoju przedsiębiorstwa i precyzyjnie opisał sposób jego wdrożenia. Czytając tę książkę, przekonasz się, że dynamiczny wzrost jest możliwy w każdej branży, w każdym regionie i w każdym okresie. Autor udowadnia, że rozwój przedsiębiorstwa nie zależy od czynników zewnętrznych, ale od działań podejmowanych w firmie.

Poszukiwanie celu rozwoju Przygotowywanie firmy do rozwoju Usuwanie wąskich gardeł Usprawnianie procesu decyzyjnego Planowanie strategii Reorganizacja procesów biznesowych

Jeśli chcesz pójść w ślady firm, które odnoszą sukcesy, skorzystaj z ich strategii rozwoju.


SPIS TREŚCI

PRZEDMOWA

PODZIĘKOWANIA .

WSTĘP .

CZĘŚĆ I   KRAJOBRAZ ROZWOJU FIRMY

ROZDZIAŁ. 1.

Rozpoznawanie wyzwań i przeszkód

Wyzwania towarzyszące rozwojowi - to więcej niż zdobycie tylko jednego szczytu .

Upadek wielu popularnych koncepcji i strategii rozwoju

Wyzwanie dla Coca-Coli - przeszkody w rozwoju na przełomie wieków .

Czy możemy sprostać wyzwaniom, jakie niesie ze sobą rozwój? .

ROZDZIAŁ 2.

Gra w konsolidację

Nauka na przykładach

ROZDZIAŁ 3.

Władze państwowe mogą wspierać lub utrudniać rozwój

Branżowe wskaźniki wzrostu w poszczególnych krajach są różne

Władze promują wybrane branże

Łączenie biznesu i polityki na krzywej finału .

Nasilenie protekcjonizmu .

Krótka podróż po świecie .

Wnioski

CZĘŚĆ II   argumenty PRZEMAWIAJĄCE ZA ROZWOJEM

ROZDZIAŁ 4..

Cel rozwoju:

Znajdź właściwą ścieżkę

Wykorzystywanie właściwych dźwigni.

ROZDZIAŁ 5..

Przygotowanie do rozwoju Pozytywne aspekty rozwoju

Skutki konsolidacji branży Diagnozowanie wzrostu

CZĘŚĆ III  MODEL ROZWOJU PRZEZ ROZCIĄGANIE

ROZDZIAŁ 6.

Wprowadzenie do modelu rozwoju przez rozciąganie Opowieść o dwóch strategiach .

Zdecentralizowane i zunifikowane

ROZDZIAŁ 7.

Działalność operacyjna - usuwanie "wąskich gardeł" i barier rozwoju

Wal-Mart - rozwój napędzany przez działalność operacyjną

1. Zarządzanie procesem zaopatrzenia

2. Jakość produktu i usługi .1

3. Rozwój nowego produktu .

4. Dostawa na czas .

5. Lepsza obsługa klienta

6. Efektywność sprzedaży

7. Strategia cenowa i jej wdrażanie

ROZDZIAŁ 8.

Organizacja - budowanie dobrze prosperujących firm Goldman Sachs

Eliminacja tarć

Przełamanie barier rozwoju

Sara Lee .

Usprawnienie procesu podejmowania decyzji .

Powiązanie systemu wynagrodzeń z rozwojem firmy

HSBC Holdings .

ROZDZIAŁ 9. .

Strategia - wykorzystanie dźwigni strategicznych Toyota .

W jakiej branży rzeczywiście działasz? .

Na czym polega Twoja strategia rozwoju zorientowana na klienta?

Jakie kanały dystrybucji najsilniej pobudzają rozwój? .

W których krajach powinieneś konkurować? .

Jaki jest najlepszy portfel produktów?

Teleflex

Gdzie mieszczą się w Twoich planach fuzje i przejęcia?

Robert Mondavi .

ROZDZIAŁ 10.

Rozciąganie - osiąganie nadzwyczajnego tempa wzrostu Nestle .

Łańcuch wartości i model biznesowy

Baza klientów

Obsługa

Partnerstwo i podział ryzyka .

Kanały dystrybucji .

Marki

Wygoda i dostosowanie do indywidualnych potrzeb

Zasięg geograficzny

Technologia

Johnson & Johnson .

CZĘŚĆ IV   REALIZACJA I WNIOSKI

ROZDZIAŁ 11.

Organizacja procesu rozwoju - rozwiązywanie

problemów związanych z implementacją

Przekonanie partnerów do rozwoju .

Wybór właściwego dyrektora generalnego z punktu widzenia rozwoju Stworzenie kultury rozwoju

Globalizacja i ekspansja geograficzna

ROZDZIAŁ 12. .

Przebudowa procesów biznesowych pod kątem rozwoju Podstawowe procesy umożliwiające rozwój .

Innowacje - narodziny nowych produktów i usług

Możliwości wzrostu .

Zarządzanie decyzjami o fuzjach i przejęciach .

ROZDZIAŁ 13.

Przyszłe wyzwania dla rozwoju

Powody dla zachowania nadziei

Perspektywy wzrostu dla głównych regionów, Prognozy wzrostu w kluczowych branżach .

Rozciąganie w przyszłość .

DODATEK .

Ekonomiczna wartość dodana (EVA) i inne schematy wartości Strategie cenowe .

SKOROWIDZ

237 stron, twarda oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022