ZMIANY DECYZJI STRATEGICZNYCH. WYKORZYSTYWANIE OKAZJI RYNKOWYCH DO ROZ
SKAT-RORDAM P. wydawnictwo: PWN, 2001, wydanie I cena netto: 32.00 Twoja cena 30,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Publikacja stanowi zbiór bardzo ciekawych rozważań na temat zmian w
zarządzaniu w dzisiejszym biznesie. Dotyczą one zmian we współczesnych
organizacjach, skutecznego postępowania dla uzyskania przewagi konkurencyjnej,
niedoskonałości planowania strategicznego, które według autora należy zastąpić
podejmowaniem decyzji na podstawie szans odczytywanych z rynku. Rozważania oparte są na
konkretnych przykładach uwzględniających - co jest szczególnie ważne - rynek Unii
Europejskiej.
176 stron, miękka oprawa Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- JAK ROZWIJAĆ POTENCJAŁ TWOICH PRACOWNIKÓW FORSYTH P.
- SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW. HARVARD BUSINESS REVIEW PRACA ZBIOROWA
- KOMPETENCJE MENEDŻERÓW ORGANIZACJI UCZĄCEJ SIĘ RED. SAJKIEWICZ A.
- STRATEGIA BŁĘKITNEGO OCEANU. JAK STWORZYĆ WOLNĄ PRZESTRZEŃ RYNKOWĄ I.. KIM W.C. MAUBORGNE R.
- WARTOŚĆ GODZIWA - ZASTOSOWANIE I PROCEDURY USTALANIA MOLENDA W.
- SPRAWNA I EFEKTYWNA ORGANIZACJA HARVARD BUSINESS REVIEW PRACA ZBIOROWA
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|