wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ZARZĄDZANIE FIRMĄ USŁUG PROFESJONALNYCH


MAISTER D.H.

wydawnictwo: HELION - ONE PRESS, 2006, wydanie I

cena netto: 84.40 Twoja cena  80,18 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Publikacja jest obecnie niedostępna


Niezbędny podręcznik dla menedżerów firm usługowych
Działania marketingowe i kontakty z klientami
Zarządzanie personelem
Wyszukiwanie partnerów i kooperantów
Budowanie pozycji na rynku

Zarządzanie firmą usługową zdecydowanie różni się od zarządzania zakładem produkcyjnym. Stosowanie tradycyjnych metod, które polegają na standaryzacji produktów i zadań, ścisłym nadzorze i agresywnym marketingu, w sektorze usługowym jest nie tylko nieodpowiednie, ale może okazać się błędne i niebezpieczne. W firmach świadczących usługi profesjonalne szczególną rolę odgrywają dobre kontakty z klientami. Pracownicy bezpośrednio zaangażowani w ich obsługę są więc najcenniejszym zasobem firmy. Trzeba im poświęcić szczególną uwagę, odkryć ich indywidualne potrzeby -- i dlatego nie można sobie pozwolić na zarządzanie w sposób rutynowy.

Podręcznik "Zarządzanie firmą usług profesjonalnych" powinien znaleźć się na półce każdego szefa firmy usługowej. David Maister, międzynarodowy ekspert w dziedzinie konsultingu, przedstawia najważniejsze zagadnienia dotyczące zarządzania takim przedsiębiorstwem -- od marketingu po strategie międzynarodowe, od polityki kadrowej po zwiększanie dochodowości, od planowania strategicznego po skuteczne przywództwo. Czytając tę książkę, szybko przekonasz się, że słuszna jest teza postawiona przez autora: Każda profesjonalna firma usługowa ma tę samą misję, bez względu na rozmiar, specjalizację i kraj, w którym działa: zapewnienie klientom doskonałej jakości usług, pracownikom satysfakcji zawodowej, a właścicielom sukcesu finansowego.
Cykl rozwojowy firmy usługowej
Badanie potrzeb klientów
Podnoszenie jakości usług
Polityka marketingowa firmy usługowej
Zarządzanie pracownikami
Przydzielanie i harmonogramowanie zadań
Planowanie strategiczne
Wykorzystaj zawartą w tej książce wiedzę.
Zbuduj stabilną i silną firmę usługową.


Spis Treści

Podziękowania (9)

Wcześniejsze publikacje (11)

Wstęp (15)

Część pierwsza: Podstawowe zagadnienia

1. Kwestia równowagi (21)

2. Cykl rozwojowy firmy profesjonalnej (43)

3. Rentowność: zdrowie i higiena (55)

4. Rozwiązanie problemu nieefektywnego podziału pracy (67)

Część druga: Klienci

5. Rozwój praktyki zawodowej: charakterystyka koniecznych działań (81)

6. Słuchanie klientów (91)

7. Wysoka jakość pracy nie oznacza wysokiej jakości usług (101)

8. Program jakości obsługi (111)

9. Marketing skierowany do obecnych klientów (131)

10. Jak klienci wybierają? (147)

11. Przyciąganie nowych klientów (159)

12. Zarządzanie działaniami marketingowymi (173)

Część trzecia: Pracownicy

13. Jak się mają Twoje aktywa? (185)

14. Jak budować kapitał ludzki? (199)

15. Kryzys motywacji (209)

16. O znaczeniu harmonogramu pracy (223)

17. O znaczeniu pozycji partnera (235)

18. Jak przetrwać kryzys na rynku pracy? (241)

Część czwarta: Zarządzanie

19. Wartość wnoszona przez kadrę zarządzającą (263)

20. Jak stworzyć strategię? (281)

21. Strategia przyspieszona (297)

Część piąta: Partnerzy

22. Doradztwo zawodowe dla partnerów (307)

23. Sztuka wynagradzania partnerów (319)

24. Schematy wynagrodzenia partnerów (337)

25. Wysokość wynagrodzenia (349)

26. System sprawowania władzy (partnership governance) (361)

Część szósta: Sieć firmowa

27. Firma jednej firmy (377)

28. Łowcy i Farmerzy (399)

29. Sprawne działanie sieci (407)

30. Rozwijanie ducha współpracy w firmie (417)

31. Koordynacja zespołów branżowych (425)

Część siódma: Uwagi końcowe

32. Zarządzanie aktywami (441)

Skorowidz (449)

464 strony, format: B5,  oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022