wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ALIANSE STRATEGICZNE SZTUKA ZDOBYWANIA KORZYŚCI POPRZEZ WSPÓŁPRACĘ


DOZ Y., HAMEL G.

wydawnictwo: ONE PRESS, 2006, wydanie I

cena netto: 61.90 Twoja cena  58,81 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Strategiczne partnerstwo -- wspólny kurs na sukces

We współczesnej rzeczywistości gospodarczej partnerstwo strategiczne jest już nie tylko opcją, lecz często staje się koniecznością. Aby utrzymać się na fali przemian, firmy łączą się, przekształcają i reorganizują. Sojusz może być kluczem do sukcesu albo przyczyną upadku, dlatego tak wiele zależy od ludzi, którzy planują, a następnie realizują wspólne przedsięwzięcia.

Nawet ta książka, jak zauważają autorzy, jest owocem aliansu. Każdy z nich przeanalizował temat z innej perspektywy, lecz tym, co ich połączyło, był wyrazisty wspólny cel: przedstawienie długofalowych konsekwencji aliansów. W efekcie powstał wszechstronny przewodnik. Każdy rozdział prezentuje kolejny aspekt zagadnienia -- od wyboru właściwego partnera, aż po zapobieganie konfliktom i minimalizowanie ich negatywnych skutków.

Chcesz stworzyć alians strategiczny?
Dowiedz się, jak tworzyć trwałe alianse zapewniające długofalowe korzyści
Uważaj na pułapki: alians to znakomita inwestycja, ale tylko wtedy, gdy jest właściwie przeprowadzona
Skorzystaj z zawartych w książce narzędzi do analizy aliansów
Zobacz, jak budować i utrzymywać relacje z partnerami biznesowymi


Przedmowa (7)

Wstęp (13)

1. Gra w nowe alianse (21)

2. Znajdowanie wartości w aliansach (63)

3. Tworzenie aliansu przynoszącego korzyści (93)

4. Zapewnienie zgodności strategicznej (137)

5. Projektowanie służące współpracy (169)

6. Rozpoczynanie współpracy (197)

7. Zarządzanie procesem uczenia się i dostosowywaniem w czasie (233)

8. Zarządzanie równowagą sił i zależności (263)

9. Zarządzanie wieloma aliansami (297)

10. Budowanie przewagi opartej na współpracy (335)

A Ocena aliansu strategicznego (351)

Skorowidz (379)

O autorach (391)

400 stron, format B5, twarda oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022