wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

PARTNERSTWO STRATEGICZNE. BUDOWANIE WIĘZI KOOPERACYJNYCH


CIEŚLICKI M.

wydawnictwo: ORGMASZ, 2006, wydanie I

cena netto: 45.00 Twoja cena  42,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Działalność na skalę globalną powoduje konieczność posiadania przez firmy coraz większego potencjału ekonomiczno-organizacyjnego, którego zgromadzenie dla wielu przedsiębiorstw staje się wręcz niemożliwe. To niewątpliwie stanowi doskonałe podłoże dla nawiązywania różnorodnych form współpracy. W książce skupiono się na partnerstwie strategicznym rozumianym jako współpraca o charakterze aliansu lub pozyskania inwestora. Analizie zostały poddane te dwie formy współpracy, a jako przedmiot badań wybrano polskie spółki giełdowe z branży telekomunikacyjknej i farmaceutycznej.

Książka przeznaczona głównie dla kadry menedżerskiej organizacji, która stoi przed dylematem: konkurować czy współpracować. Prezentowana w niej wiedza może uchronić polskie przedsiębiorstwa przed popełnieniem błędów w procesie doboru partnera strategicznego. Książka ma również walor dydaktyczny, może być wykorzystywana na zajęciach zarządzania i ekonomii.

144 strony, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022