wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

SZTUKA KONKUROWANIA W GOSPODARCE XXI WIEKU. PLAN DZIAŁANIA.


HAMMER M.

wydawnictwo: HELION ONE PRESS, 2006, wydanie I

cena netto: 61.70 Twoja cena  58,62 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Dowiedz się już teraz, jakie zmiany niebawem dostrzeżesz na swoim rynku
  • Konkurowanie w warunkach nadprodukcji i deflacji
  • Rozwój nowych kanałów masowej dystrybucji
  • Ekspansja firm niemających stałych struktur organizacyjnych

Rynek XXI wieku będzie rynkiem klienta. Już teraz trudno jest powiększać sprzedaż, nie obniżając cen. Hasła reklamowe i siła marki nie przekonują klientów tak, jak kiedyś. Nadszedł czas, by wprowadzić do zarządzania nowy element: ciągłą innowację. Oto sposób, by jednocześnie podnosić wartość produktów i ciąć koszty.

Logistyka cross-docking w sieci Wal-Mart, system just-do-it w Toyocie czy natychmiastowe wypłacanie odszkodowań w grupie ubezpieczeniowej Progressive - to tylko niektóre z opisanych w tej książce nowatorskich pomysłów na konkurowanie w XXI wieku. Poznaj firmy, które już teraz przygotowują się do nowej gry - walki o byt na rynku zdominowanym przez klientów. Dowiedz się:

  • jak wprowadzić w firmie system pracy zespołowej,
  • jak oceniać organizację i jej działania pod kątem korzyści dla klienta,
  • jak prowadzić spójny marketing,
  • jak skłonić dostawców do myślenia o korzyściach klienta docelowego,
  • jak skrócić drogę nowego produktu na rynek,
  • jak znajdować nisze rynkowe.

Pewnego dnia Albert Einstein wręczył swojemu sekretarzowi pytania egzaminacyjne. Ten przejrzał je i zapytał:

- Profesorze Einstein, takie same pytania były w zeszłym roku. Czy studenci nie znają już na nie odpowiedzi?

Na co Einstein odrzekł:

- Zgadza się. Pytania są te same. Ale odpowiedzi inne.

W świecie biznesu jest podobnie. Pytanie od lat brzmi tak samo: jak zdobyć trwałą przewagę konkurencyjną? Michael Hammer, autor tej książki, udziela na nie odpowiedzi - takiej, którą docenią menedżerowie i marketerzy w XXI wieku.


Michael Hammer jest jednym z czołowych wizjonerów zarządzania. Stworzył koncepcję reengineeringu i firmy proceduralnej. Magazyn Time zaliczył go do grona 25 najbardziej wpływowych postaci Ameryki.


Spis treści

Wstęp

1. Znów poważnie o biznesie

Witamy w gospodarce klienta

2. Prowadź biznes dla swoich klientów

Bądź ŁRZNI

3. Daj klientom to, czego chcą

Dostarczaj WWD

4. Umieść procesy na pierwszym miejscu

Umożliwiaj osiąganie maksymalnych wyników

5. Twórz ład tam, gdzie panuje chaos

Systematyzowanie kreatywności

6. Mierz to, co ważne

Niech wskaźniki będą domeną zarządzania, a nie księgowości

7. Zarządzaj bez struktury

Zysk z niejednoznaczności

8. Skup uwagę na kliencie końcowym

Zamieniaj łańcuchy dystrybucyjne w społeczności dystrybucyjne

9. Rozbijaj okalające ściany

Współpraca wszędzie, gdzie to możliwe

10. Rozwiń swoje przedsiębiorstwo

Integracja wirtualna zamiast pionowej

11. Do dzieła

Wdrażanie programu

12. Przygotuj się na przyszłość, której nie można przewidzieć

Sformalizowanie umiejętności radzenia sobie ze zmianami

Skorowidz

O autorze

358 stron, A5, twarda oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022