wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 72.45 68,83   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

KOBIETY I BIZNES HARVARD BUSINESS REVIEW


wydawnictwo: HELION - ONE PRESS, 2006, wydanie I

cena netto: 72.45 Twoja cena  68,83 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kończą prestiżowe studia, przechodzą szkolenia, podejmują ambitną pracę... a następnie odchodzą z firmy na urlop macierzyński i często nie wracają już na ścieżkę kariery. Czy to oznacza, że realizowane w wielu firmach programy wyrównywania szans są nieskuteczne? Czy środowisko pracy w dużych organizacjach naprawdę zmienia się na korzyść kobiet?

Autorzy artykułów zebranych w niniejszym zbiorze przedstawiają zaskakujące raporty o dyskryminacji zawodowej kobiet. Opisują, jak firmy zmieniają swoje kultury organizacyjne tak, by przyciągać i zatrzymywać kobiece talenty. Przedstawiają aspekt psychologiczny kariery pań: co motywuje, a co zniechęca je do pracy i w czym kobiety-menedżerowie są lepsze niż ich męskie odpowiedniki.

Główne zagadnienia omawiane przez autorów to:

  • obraz kobiecej drogi kariery - raport o kobietach-menedżerach odchodzących z rynku pracy,
  • "szklany sufit" - opis tego, jak organizacje zdominowane przez panów podcinają kobietom skrzydła,
  • siła informacji - przykład skutecznej kampanii informacyjnej na rzecz kobiet w pracy,
  • studium przypadku - tworzenie środowiska pracy przyjaznego kobietom,
  • praca w odpowiedniej firmie - czynniki, od których zależy długość drogi na szczyt,
  • kobiety w roli zarządzających - nowy styl przewodzenia.

"Harvard Business Review. Kobiety i biznes" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Niniejszy zbiór zawiera przełomowe koncepcje, wiodące myśli, raporty o rynku i studia przypadków autorstwa doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania i psychologii społecznej.


Spis treści

Odejścia i powroty czyli jak zatrzymać utalentowane kobiety na ścieżce zawodowej
SYLVIA ANN HEWLETT I CAROLYN BUCK LUCE

Nowa droga na szczyt
PETER CAPPELLI I MONIKA HAMORI

Wygrana walka o talent. Czasami konieczna jest rewolucja
DOUGLAS M. MCCRACKEN

Mały manifest nawołujący do rozbicia szklanego sufitu
DEBRA E. MEYERSON I JOYCE K. FLETCHER

Praca zawodowa a życie prywatne. Koniec gry, w której wygrywać może tylko jedna strona
STEWART D. FRIEDMAN, PERRY CHRISTENSEN I JESSICA DEGROOT

Różnice mają znaczenie. Nowy paradygmat zarządzania różnorodnością
DAVID A. THOMAS I ROBIN J. ELY

Kobiety jako priorytet ekonomiczny firmy
FELICE N. SCHWARTZ

Kobiecy styl przewodzenia
JUDY B. ROSENER

Współautorzy

224 strony, A5, twarda oprawa z obwolutą

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022