wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

SYSTEMY INFORMACYJNE W ZARZĄDZANIU WIEDZĄ I INNOWACJĄ W PRZEDSIĘB


LOBEJKO S.

wydawnictwo: SGH, 2005, wydanie I

cena netto: 39.90 Twoja cena  37,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Informacja i wiedza są obecnie traktowane jako jeden z ważniejszych zasobów produkcyjnych przedsiębiorstw.

W erze informacyjnej przedsiębiorstwa w bardzo dużym stopniu zależą od technologii informacyjnej, która obejmuje znacznie więcej niż tylko komputery i ich oprogramowanie, ale także know-how. Zdobycie umiejętności posługiwania się komputerem staje się koniecznością zarówno w pracy zawodowej, w przedsiębiorstwie, jak i w życiu codziennym. Era informacyjna nie tylko przynosi nowe narzędzia pracy, ale także przyczynia się do wzrostu wydajności pracy i jej efektywności w przemyśle, rolnictwie ale także przyczynia się do wzrostu wydajności pracy i jej efektywności w przemyśle, rolnictwie oraz usługach. Tworzone są nowe technologie umożliwiające wzrost wydajności pracy oraz otwierające nowe perspektywy w działalności człowieka. Dzięki nim poprawia się jakość produktów i usług, skraca się czas wprowadzania produktu na rynek oraz staje się możliwe zaspokajanie wielu dotychczas niezaspokojonych potrzeb człowieka.  

Książka dr Stanisława Łobejko w sposób interesujący prezentuje rolę i znaczenie systemów informacyjnych w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem. Jej walory najlepiej oddaje fragment recenzji wydawniczej napisanej przez dr hab. Annę Łapińską, prof. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego: "Praca przedstawia kompendium wiedzy na temat aktualnej sytuacji w rozwoju i wykorzystaniu systemów informacyjnych w różnych dziedzinach życia społecznego i gospodarczego. Przybliża wiadomości z zakresu zarządzania wiedzą, zarządzania przedsiębiorstwem wirtualnym i innowacjami. Są to bardzo istotne problemy występujące we współczesnym społeczeństwie określanym mianem 'społeczeństwa informacyjnego'. W aktualnym czasie informacja i wiedza traktowane są jako jedne z ważniejszych czynników w działalności gospodarczej. W obecnym okresie zmieniają się tradycyjne mechanizmy organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem, a wprowadzenie nowoczesnych technologii informacyjnych pozwala lepiej wykorzystać zasoby przedsiębiorstwa, w których tworzone systemy informacyjne odgrywają coraz większa rolę w działalności gospodarczej. Dzięki rozwojowi nowoczesnych technologii informacyjnych firmy mogą uzyskać lepsze efekty ekonomiczne w szybko zmieniającym się otoczeniu."


SPIS TREŚCI

Rozdział 1
Systemy informacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem

1.1. Pojęcie systemu
1.2. System informacyjny
1.3. System informacyjny a informatyczny
1.4. System informacyjny przedsiębiorstwa w otoczeniu biznesowym
1.5. System informacyjny a zarządzanie

Rozdział 2
Systemy informacyjne w zarządzaniu wiedzą

2.1. pojęcie wiedzy
2.2. Zarządzanie wiedzą
2.3. Technologia informacyjna a zarządzanie wiedzą
2.4. Systemy zarządzania wiedzą
2.5. Znaczenie systemów zarządzania wiedzą dla przedsiębiorstw
2.6. Internet źródłem wiedzy
2.7. Data Mining
2.8. Business Intelligence
2.9. Telenauczanie

Rozdział 3
Systemy informacyjne a innowacyjność przedsiębiorstw

3.1. Pojęcie innowacji
3.2. Procesy innowacyjne
3.3. Rodzaje innowacji
3.4. Innowacyjność przedsiębiorstw
3.5. Wpływ technologii informacyjnej na innowacyjność przedsiębiorstw
3.6. Wpływ systemów informacyjnych na konkurencyjność firm
3.7. Innowacje bazujące na technologii informacyjnej
3.8. Technologia innowacyjna w działalności przedsiębiorstw
3.9. Ciągła zmiana technologii a innowacyjność
3.10. Zarządzanie wiedzą a zarządzanie innowacją

Rozdział 4
Przedsiębiorstwo wirtualne

4.1. Pojęcie wirtualności
4.2. Definicja przedsiębiorstwa wirtualnego
4.3. Zarządzanie przedsiębiorstwem wirtualnym
4.4. Wirtualna organizacja pracy
4.5. Cykl przedsiębiorstwa wirtualnego
4.6. Wirtualność a innowacyjność
4.7. Wirtualne firmy innowacyjne w gospodarce rynkowej
4.8. Perspektywy rozwoju wirtualnych przedsiębiorstw innowacyjnych
4.9. Wirtualne sieci prywatne

Rozdział 5.
Zarządzanie wiedzą i relacjami z klientem

5.1. Istota systemów zarządzania relacjami z klientem
5.2. Cele i zadania systemów zarządzania relacjami z klientem
5.3. Wdrożenie systemu
5.4. Korzyści z wdrożenia systemu
5.5. Funkcje zaawansowanych systemów zarządzania relacjami z klientem
5.6. Pozyskiwanie informacji o klientach
5.7. Internet w zarządzaniu relacjami z klientem
5.8. Systemy zarządzania relacjami z klientem a strategia przedsiębiorstwa
5.9. Systemy zarządzania wiedzą w relacjach z klientem

Rozdział 6
Najnowsze trendy biznesowe

6.1. Zmiany w otoczeniu przedsiębiorstwa
6.2. Tendencje współczesnego biznesu
6.3. Telewizja interaktywna
6.4. Sztuczna inteligencja
6.5. Nowe formy globalizacji pracy
6.6. Zwiększenie efektywności wykorzystania informacji
6.7. Produkt z punktu widzenia klienta
6.8. Gospodarka elektroniczna szansą dla MSP

Podsumowanie

208 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022