wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 86.90 82,56   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

CZAS REKINÓW LIDERZY AMERYKAŃSKIEGO BIZNESU XX WIEKU


MAY0 A.J. NOHRIA N.

wydawnictwo: HELION - ONE PRESS, 2007, wydanie I

cena netto: 86.90 Twoja cena  82,56 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

  • Początki megaimperiów - Caterpillar, Visa, monopole naftowe
  • Historia gospodarcza XX wieku - od Wielkiego Kryzysu 1929-1933 do ery internetu
  • Ewolucja kapitalizmu - od epoki strajków i bezrobocia do rewolucji technologicznej

Żywi czy martwi, są wśród nas. To oni stworzyli świat, który stał się naszą rzeczywistością. Mentorzy wszechczasów. Przyjdą Ci z pomocą, jeśli tylko zwrócisz się do nich po radę. Otwórz właściwy rozdział i dowiedz się, co w patowej sytuacji zrobiłby:

  • Walt Disney,
  • Warren Buffet, legendarny spekulant giełdowy,
  • Robert W. Woodruff, twórca potęgi Coca-Coli,
  • Luis V. Gerstner, który ocalił IBM przed upadkiem,
  • Alfred M. Zeien, ojciec Gillette Company,
  • Henry Ford,
  • Harold S. Stanley, założyciel banku inwestycyjnego Morgan Stanley,
  • Howard J. Morgens z Procter & Gamble,
  • Edmund T. Pratt Junior, budowniczy Pfizera,
  • Bill Gates.

Ta książka zawiera nie tylko biografie znanych przedsiębiorców. To studium umysłów wielkich liderów, osadzone w ich czasach. Dziś rzadko zastanawiamy się, dlaczego komputer czy samochód działa tak, a nie inaczej. Przyjmujemy te zdobycze kapitalizmu i nauki za oczywistą normę. Jednak ktoś kiedyś musiał sobie to wszystko wyobrazić i stworzyć.

Wybierz się w odkrywczą podróż do czasów, które z dzisiejszej perspektywy mógłbyś uznać za dziewicze. Odkryj mentalny kod, który odróżnia opisanych w tej książce liderów od większości ludzi.

"Jedna z najważniejszych książek biznesowych, jakie dotychczas ukazały się w nowym stuleciu..."
Warren Bennis, osobisty doradca czterech prezydentów USA, autor 27 książek o przywództwie


Anthony J. Mayo jest dyrektorem Leadership Initiative przy Harwardzkiej Szkole Biznesu. Leadership Initiative to interdyscyplinarny ośrodek służący jako katalizator nowatorskich badań nad przywództwem.

Nitin Nohria, profesor Harwardzkiej Szkoły Biznesu, jest autorem wielu książek i artykułów o przywództwie. Uhonorowano go za nie prestiżowymi nagrodami literackimi. Regularnie udziela wywiadów telewizji ABC, CNN i NPR. Jego wypowiedzi są publikowane w pismach takich, jak Business Week, The Economist, Financial Times, Fortune, New York Times i Wall Street Journal.


Spis treści

Przedmowa

Podziękowania

Wprowadzenie

Rozdział pierwszy 1900-1909
Kraina biznesowych możliwości

Rozdział drugi 1910-1919
Przełamywanie granic

Rozdział trzeci 1920-1929
Od prosperity do katastrofy

Rozdział czwarty 1930-1939
Szkoła przetrwania - adaptacja i odbudowa

Rozdział piąty 1940-1949
Nowe możliwości - standaryzacja

Rozdział szósty 1950-1959
Nakręcanie maszyny konsumpcji

Rozdział siódmy 1960-1969
Biznesowa bańka mydlana

Rozdział ósmy 1970-1979
Umiejętność radzenia sobie w trudnych czasach

Rozdział dziewiąty 1980-1989
Przywracanie chwały amerykańskiemu biznesowi

Rozdział dziesiąty 1990-1999
Reorganizacja, restrukturyzacja i realność

Epilog

Aneks

Metodologia

Skorowidz

O autorach

532 strony, B5, twarda oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022