wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 85.50 81,23   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

GEMBA KAIZEN


IMAI M.

wydawnictwo: MT BIZNES, 2012, wydanie II

cena netto: 85.50 Twoja cena  81,23 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Gemba Kaizen

Zdroworozsądkowe podejście do strategii ciągłego rozwoju


Niniejsze, drugie wydanie niezwykłej książki Gemba kaizen to długo oczekiwana, kompleksowo zaktualizowana wersja precyzyjnego opracowania, które omawia zasady japońskiej filozofii biznesu – filozofii ciągłego doskonalenia i innowacji w zakresie procesów, czyli kaizen, w obszarze o zasadniczym znaczeniu z punktu widzenia wyników firmy.

Chodzi o obszar, w którym podejmowane są kluczowe działania, czyli o gemba. Umożliwia to sprawne wdrażanie efektywnych kosztowo, udoskonaleń w najważniejszych procesach biznesowych.

Przytoczone przykłady pokazują, w jaki sposób można obniżać koszty, poprawiać jakość i podnosić poziom zadowolenia klienta.

To kompleksowe opracowanie szczegółowo omawia kluczowe zagadnienia gemba kaizen, takie jak:

Jakość, koszt i dostawa w obrębie gemba.

Pięć kroków organizacji miejsca pracy.

Rozpoznawanie i eliminacja muda, czyli działań niegenerujących wartości dodanej.

Zarządzanie wizualne.

Rola kierowników w środowisku pracy zorganizowanym zgodnie z zasadą lean.

Rola i zakres odpowiedzialności menedżerów gemba, jeżeli chodzi o utrzymywanie wysokich wyników.

Zarządzanie JIT i TFM.

Rola dyrektora generalnego w przewodzeniu kulturze kaizen.


484 strony, Format: 15.8x23.3cm, oprawa twarda

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- TOTAL QUALITY MANAGEMENT KOMPLEKSOWE ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
STEINBECK H.

- MARKETING 3.0
KOTLER P. KARTAJAYA H. SETIAWAN I.

- STRATEGIA KONKURENCJI. METODY ANALIZY SEKTORÓW I KONKURENTÓW
PORTER M.E.

- REALIZACJA ZASADY WPROWADZANIA PLANÓW W ŻYCIE
BOSSIDY L. CHARAN R.

- PODEJMOWANIE DECYZJI I ZARZĄDZANIE LUDŹMI W BIZNESIE I ADMINISTRACJI
SIMON H.A.

- ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W USŁUGACH PUBLICZNYCH
OPOLSKI K. MODZELEWSKI P.

- METODY ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA. TEORIA I PRAKTYKA
PRACA ZBIOROWA POD RED. DUCHNIEWICZ S.

- SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ A SKUTECZNOŚĆ I EFEKTYWNOŚĆ ADMIN.SAMORZ..
MODZELEWSKI P.

- FILOZOFIA KAIZEN W BIURZE
LAREAU W.

- DOCHODZĄC DO TAK NEGOCJOWANIE BEZ PODDAWANIA SIĘ
FISHER R. URY W. PATTON B.

- MOSTY ZAMIAST MURÓW. PODRĘCZNIK KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ
RED. STEWART J.

- IACOCCA AUTOBIOGRAFIA
IACOCCA L., NOVAK W.

- KAIZEN. KLUCZ DO KONKURENCYJNEGO SUKCESU JAPONII.
IMAI M.

- CZAS NA E-BIZNES
MAJEWSKI P.

- ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W URZĘDACH ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ. TEORIA I PRA
BUGDOL M.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022