wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

NAWIGACJA STRATEGICZNA. KOMPUTEROWE WSPOMAGANIE ANALIZY STRATEGICZNEJ


RYBICKI J.M.

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2009, wydanie I

cena netto: 235.50 Twoja cena  223,73 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Program komputerowy, w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej, zamieszczony na płycie CD umożliwia między innymi opracowanie analizy strategicznej przedsiębiorstwa, biznesplanu i planu marketingowego, monitorowanie dynamiki portfela produktów, klientów i dostawców oraz przeanalizowanie finansowych aspektów strategii przedsiębiorstwa.

Uzupełniająca program publikacja stanowi teoretyczną podbudowę poszczególnych segmentów tematycznych:

- misja i cele firmy,

- analiza strategiczna SWOT / TOWS,

- analiza wieloczynnikowa,

- analiza konkurencji,

- badania i rozwój,

- analiza produktu,

- analiza portfelowa,

- aspekty finansowe strategii,

- kontrola strategiczna.

Każdy rozdział składa się z części praktycznej, w której objaśniono, w jaki sposób pracować z programem komputerowym i zaprezentowano poszczególne okna programu, oraz z części teoretycznej wyjaśniającej główne pojęcia i terminy z zakresu zarządzania strategicznego i przedstawiającej teorię związaną z danym zagadnieniem.

 


Spis treści:

O autorze

Podziękowania

Wprowadzenie
Nawigator strategiczny - prezentacja możliwości programu i wymagania sprzętowe
Nawigacja strategiczna - założenia teoretyczne
Zalecenia dla użytkowników

1. Misja i cele firmy
Prezentacja okien
Wiadomości teoretyczne
Zalecenia dla użytkowników

2. Analiza strategiczna SWOT / TOWS
Prezentacja okien
Wiadomości teoretyczne
Zalecenia dla użytkowników

3. Analiza wieloczynnikowa
Prezentacja okien
Wiadomości teoretyczne
Zalecenia dla użytkowników

4. Analiza konkurencji
Prezentacja okien
Wiadomości teoretyczne
Zalecenia dla użytkowników

5. Badania i rozwój
Prezentacja okien
Wiadomości teoretyczne
Zalecenia dla użytkowników

6. Analiza produktu
Prezentacja okien
Wiadomości teoretyczne
Zalecenia dla użytkowników

7. Analiza portfelowa
Prezentacja okien
Wiadomości teoretyczne
Zalecenia dla użytkowników

8. Analiza finansowa
Prezentacja okien
Wiadomości teoretyczne
Zalecenia dla użytkowników

9. Kontrola strategiczna
Prezentacja okien
Wiadomości teoretyczne
Zalecenia dla użytkowników

Instrukcja pracy z aplikacją Nawigator strategiczny
Przykłady raportów i ich konfiguracje
Praca z aplikacją
Nawigator strategiczny - krok po kroku
Generowanie raportów

Zakończenie

Bibliografia

Lista autorów i publikacji cytowanych w pomocy funkcjonalnej programu
Nawigator strategiczny


Segregator A4, 368 stron, CD-ROM

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- AKTYWNE METODY PROWADZENIA STRATEGII PRZEDSIĘBIORSTWA
MUSZYŃSKI M.

- PRZEWAGA KONKURENCYJNA
PORTER M.

- COMPETITIVE STRATEGY
PORTER M.

- ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI DLA MENEDŻERÓW ŚREDNIEGO SZCZEBLA
JĘDRYCH E. RED.

- STRATEGIA KONKURENCJI. METODY ANALIZY SEKTORÓW I KONKURENTÓW
PORTER M.E.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022