Globalna potęga marketingowa na szpilkach
- Damskie oblicze sukcesu
- Przedstawiciele handlowi w spódnicach
- Kobiecy marketing bezpośredni
- Wizerunek firmy w pełnym makijażu
- Receptury na kreatywność i innowacje
Doświadczenia firmy AVON składają się na jedną z najciekawszych i najbardziej
inspirujących historii w dziejach współczesnej gospodarki. Działająca od ponad stu
lat, a na polskim rynku świętująca właśnie swoje piętnastolecie, firma AVON
akceptuje ciągłą potrzebę zmian i dostosowywania się do rosnących oczekiwań
klientek. Z jednej strony ma za sobą nieprawdopodobnie długą i piękną tradycję,
czyli lata, podczas których kształtowała własną pozycję rynkową, a z drugiej nie
zatraciła umiejętności dostosowywania się do aktualnych warunków i zdolności
natychmiastowej asymilacji kulturowej, a także analizy nowych wzorców życia. Ta
mikstura po prostu musi mieć zapach sukcesu.
AVON dał szansę kobietom. Firma postawiła na ukryte talenty i motywację tej
części społeczeństwa, która w czasach rozwoju marki nie miała nawet możliwości
głosowania. Przez te wszystkie lata - z każdą kolejną sprzedaną szminką, pudrem i
kremem do twarzy - AVON pozwalał budować konsultantkom ich własną niezależność.
Przy okazji sam rósł w siłę, zdobywał kolejne rynki, kształtował kulturę,
angażował się w akcje charytatywne. Dowiedz się, na ile sposobów AVON uczynił świat
piękniejszym:
- transformacja z firmy rodzinnej w potęgę międzynarodową,
- nowatorskie metody zarządzania,
- zmiany i rozszerzanie oferty,
- alternatywne formy dystrybucji,
- inwestycje w sieć i zespół pracowników,
- plany i metody motywacyjne,
- działalność non profit.
Laura Klepacki jest dziennikarką, która od wielu lat śledzi
działania marketingowe w branży kosmetyków i produktów konsumenckich. Była
redaktorką czasopisma kobiecego "Women's Wear Daily". Od dawna interesuje się
działalnością Avonu i jest szanowanym ekspertem w dziedzinie wielomiliardowej branży
kosmetyków i opieki zdrowotnej.
Spis treści
Podziękowania
Przedmowa
Wstęp
Rozdział 1. Dajemy im to, czego chcą
Rozdział 2. Koncentrujemy się
Rozdział 3. Zatrudniamy najlepszych ludzi
Rozdział 4. Przekazujemy władzę konsultantkom
Rozdział 5. Motywujemy konsultantki
Rozdział 6. Ciągła innowacyjność
Rozdział 7. Nadążamy za nowymi czasami
Rozdział 8. Mówimy we wszystkich językach
Rozdział 9. Korzystamy z technologii
Rozdział 10. Kontakt z klientami
Rozdział 11. Stawiamy na kreatywność
Rozdział 12. Odnowa wizerunku może być kwestią piękna
Rozdział 13. Oddajemy
Epilog
Chronologia najważniejszych wydarzeń w historii Avonu
Uwagi
Skorowidz
346 stron, A5, miękka oprawa