wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 49.00 46,55   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

AVON NAJBARDZIEJ KOBIECA Z FIRM


KLEPACKI L.

wydawnictwo: ONE PRESS HELION, 2007, wydanie I

cena netto: 49.00 Twoja cena  46,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Globalna potęga marketingowa na szpilkach

  • Damskie oblicze sukcesu
  • Przedstawiciele handlowi w spódnicach
  • Kobiecy marketing bezpośredni
  • Wizerunek firmy w pełnym makijażu
  • Receptury na kreatywność i innowacje

Doświadczenia firmy AVON składają się na jedną z najciekawszych i najbardziej inspirujących historii w dziejach współczesnej gospodarki. Działająca od ponad stu lat, a na polskim rynku świętująca właśnie swoje piętnastolecie, firma AVON akceptuje ciągłą potrzebę zmian i dostosowywania się do rosnących oczekiwań klientek. Z jednej strony ma za sobą nieprawdopodobnie długą i piękną tradycję, czyli lata, podczas których kształtowała własną pozycję rynkową, a z drugiej nie zatraciła umiejętności dostosowywania się do aktualnych warunków i zdolności natychmiastowej asymilacji kulturowej, a także analizy nowych wzorców życia. Ta mikstura po prostu musi mieć zapach sukcesu.

AVON dał szansę kobietom. Firma postawiła na ukryte talenty i motywację tej części społeczeństwa, która w czasach rozwoju marki nie miała nawet możliwości głosowania. Przez te wszystkie lata - z każdą kolejną sprzedaną szminką, pudrem i kremem do twarzy - AVON pozwalał budować konsultantkom ich własną niezależność. Przy okazji sam rósł w siłę, zdobywał kolejne rynki, kształtował kulturę, angażował się w akcje charytatywne. Dowiedz się, na ile sposobów AVON uczynił świat piękniejszym:

  • transformacja z firmy rodzinnej w potęgę międzynarodową,
  • nowatorskie metody zarządzania,
  • zmiany i rozszerzanie oferty,
  • alternatywne formy dystrybucji,
  • inwestycje w sieć i zespół pracowników,
  • plany i metody motywacyjne,
  • działalność non profit.

Laura Klepacki jest dziennikarką, która od wielu lat śledzi działania marketingowe w branży kosmetyków i produktów konsumenckich. Była redaktorką czasopisma kobiecego "Women's Wear Daily". Od dawna interesuje się działalnością Avonu i jest szanowanym ekspertem w dziedzinie wielomiliardowej branży kosmetyków i opieki zdrowotnej.


Spis treści

Podziękowania
Przedmowa
Wstęp

Rozdział 1. Dajemy im to, czego chcą

Rozdział 2. Koncentrujemy się

Rozdział 3. Zatrudniamy najlepszych ludzi

Rozdział 4. Przekazujemy władzę konsultantkom

Rozdział 5. Motywujemy konsultantki

Rozdział 6. Ciągła innowacyjność

Rozdział 7. Nadążamy za nowymi czasami

Rozdział 8. Mówimy we wszystkich językach

Rozdział 9. Korzystamy z technologii

Rozdział 10. Kontakt z klientami

Rozdział 11. Stawiamy na kreatywność

Rozdział 12. Odnowa wizerunku może być kwestią piękna

Rozdział 13. Oddajemy

Epilog

Chronologia najważniejszych wydarzeń w historii Avonu

Uwagi

Skorowidz

346 stron, A5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022