Spis treści
Słowo wstępne
1. Przedziały ufności w ocenie jakości produktów.
1.1. Wstęp - interpretacja kategorii jakości
1.2. Przedziały inności dla klasycznej miary jakości.
l .3. Przedziały ufności dla jakości mierzonej w oparciu o metodę FMEA
1.4 Podsumowanie
Literatura.
2. Znaczenie wykorzystania zasobów niematerialnych przedsiębiorstwa w
zarządzaniu jakością.
2. l. Trendy rynkowe i ich wpływ na zarządzanie jakością
2.2. Współczesna interpretacja jakości .
2.3. Zasoby niematerialne i ich rola w zarządzaniu jakością produktów.
Literatura.
3. Zarządzanie procesem specjalnym na przykładzie optymalizacji zgrzewania
stalowych.
3.1. Wprowadzenie
3.2. Materiał do badań
3.3. Struktura zgrzeiny i materiału macierzystego.
3.4. Analiza parametrów zgrzewania rur ze stali 08X.
3.5. Podsumowanie
Literatura.
4. Wysokofrekwencyjne badania zmęczeniowe jako element systemu zapewnienia
jakości produkcji wyrobów z żeliwa sferoidalnego
4. l. Znaczenie badań zmęczeniowych we współczesnych technologiach wytwórczych.
4.2. Własności zmęczeniowe żeliwa przy obciążeniu wysokimi częstotliwościami
4.3. Próba zmęczeniowa z zastosowaniem wysokich częstotliwości obciążania
4.4. System kontroli jakości wyrobów odlewniczych z żeliwa sferoidalnego.
4.5. Podsumowanie
Literatura.
5. Analiza poziomu jakości kęsów podczas produkcji metodą COS
5.1. Przedmowa
5.2. Prezentacja przyczyn powstawania niezgodności kęsów za pomocą diagram u
Ishikawy
5.3. Zastosowanie Diagramu Pareto-Lorenza do ujawnienia przyczyn niezgodności kęsów
5.4. Stopień ryzyka według metody FMEA.
5.5. Podsumowanie
Literatura.
6. Reengineering w zarządzaniu procesowym
6. l. Idea reengineeringu.
6.2. Reengineering - geneza .
6.3. Reengineering - za i przeciw
6.4. Nowe koncepcje oparte na procesie
6.5. Praktyczne wdrożenie reengineeringu - przykład odlewni żeliwa.
6.6. Podsumowanie
Literatura.
7. Wykorzystanie modelu EFQM w ocenie jakości usług świadczonych w
zakładzie opieki zdrowotnej
7.1. Motywy podjęcia badań
7.2. Metodyka badań i charakterystyka obiektu .
7.3. Wyniki i ich analiza
7.4. Podsumowanie
Literatura.
8. Metody pomiaru jakości usług hotelarskich.
8.1. Wprowadzenie
8.2. Analiza czynników kształtujących jakość usług hotelarskich .
8.3. Ocena poziomu jakości usług polskich usług hotelarskich
8.4. Podsumowanie
Literatura.
9. Konieczność wdrażania metody HACCP w zakładach mięsnych.
9.1. Podstawy teoretyczne
9.2. Systemy zapewnienia jakości produkowanej żywności w zakładach mięsnych
9.3. Konieczność wdrażania systemu HACCP w zakładach mięsnych.
9.4. Praktyczne zastosowanie HACCP w zakładach mięsnych.
9.5. Podsumowanie
Literatura.
10. Miejsce TPM w kształtowaniu jakości produktu.
10.1. Wstęp
10.2. Ocena poziomu technologii
10.3. Ocena całkowitej efektywności wyposażenia.
10.4. Podsumowanie
Literatura.
11. Analiza poziomu jakości wyrobów budowlanych z wykorzystaniem technik
statystycznych.
11.1. Wprowadzenie
11.2. Analiza poziomu jakości szyb zespolonych .
11.3. Podsumowanie
Literatura.
86 stron, miękka oprawa